Un nou Chief Financial Officer pentru grupul eMAG

Grupul eMAG își consolidează echipa de top management și îl numește pe Bogdan Văduva, profesionist cu o experiență solidă în audit și consultanță, în rolul de Group Chief Financial Officer. Din noul său rol, Bogdan va contribui alături de echipa sa la atingerea obiectivelor ambițioase de dezvoltare ale grupului eMAG pe termen mediu și lung prin identificarea unor noi oportunități de dezvoltare și accelerarea business-urilor de tip start-up, vizând o creștere sustenabilă în întreaga regiune. Un nou Chief Financial Officer pentru grupul eMAG

Un profesionist cu peste 22 de ani de experiență în audit și consultanță, dintre care 20 de ani în echipa KPMG, Bogdan a avut o evoluție constantă, de la un rol de senior consultant ajungând partener în anul 2012 și membru al echipei executive, din care a făcut parte în ultimii cinci  ani. De-a lungul carierei sale, Bogdan a coordonat echipe multi-disciplinare în proiecte majore din industrii diverse, de la energie, infrastructură, industria farmaceutică, retail și FMCG, oferind asistență inclusiv pentru listarea la Bursa de Valori București și London Stock Exchange.

„După mai bine de 20 de ani de experiență în consultanță, am acceptat provocarea de a mă alătura unui campion antreprenorial născut pe plan local cu anvergură regională, înțelegând că nu este o ocazie care trece de multe ori prin viață. Sunt într-o etapă a vieții în care am încă extrem de multă energie, chef să cresc și să învăț și cred în povestea eMAG, care a venit cu o abordare inovatoare în România, schimbând definitiv modul în care facem shopping și intrând în rutina zilnică a oamenilor. Sunt extrem de onorat că pot să contribui mai departe la o poveste de succes românească,” a spus Bogdan Văduva, CFO Group eMAG.

Absolvent al Academiei de Studii Economice din București, Bogdan și-a continuat educația la Harvard Business School, unde a urmat cursuri de leadership development și leadership organizațional. Anterior KPMG, Bogdan a lucrat  la Arthur Andersen, EY și Deloitte.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. 
 

My Wallet eMAG optiuni plata rate
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte exclusive, disponibil în aplicațiile eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, aniversează patru...
eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional în ultimii trei ani
eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional în ultimii trei ani
La capătul celor trei ani marcați de investiții în logistică de ecommerce, tehnologie și antreprenoriat, în valoare de 3,2 miliarde de lei,...
eMAG: Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
eMAG: Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru orice nevoi, Genius, serviciul cu...
eMAG, 1.300 etichete de vin vândute în ultima săptămână. Comanda medie este de 260 lei și conține patru produse
eMAG, 1.300 etichete de vin vândute în ultima săptămână. Comanda medie este de 260 lei și conține patru produse
Cu o săptămâna înaintea Crăciunului, vânzările de vin și băuturi spumante pe eMAG au crescut de aproape două ori și jumătate față de...
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
Investițiile în tehnologie și programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vânzările...
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
Plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienții eMAG în perioada iunie-august anul acesta, în creștere cu 13%...