Sezamo, parteneriat cu peste 40 de producători locali de verdețuri

Supermarketul online Sezamo anunță deschiderea sezonului de trufandale, în urma unui parteneriat cu peste 40 de producători locali, majoritatea din proximitatea Bucureștiului. Anul trecut, 8 din 10 coșuri conțineau cel puțin o trufanda, iar supermarketul se așteaptă anul acesta la creșteri. Ca în 2023, și anul acesta, vedetele sezonului rămân ceapa verde, ridichile roșii și salata proaspătă. Sezamo, parteneriat cu peste 40 de producători locali de verdețuri

Oferta supermarketului include un sortiment complet de verdețuri locale: pătrunjel, pătrunjel creț, eco pătrunjel, mărar, ceapă verde, leuștean, ridichi albe legătură, kale ecologic verde și roșu, diverse tipuri de salate (de la lollo bionda la pak choi produs local) măcriș, lobodă, usturoi verde, leurda, urzici. Sortimentația este completată cu specialități internaționale precum hasmațuchi, tarhon, fasole verde din Kenya, sparanghel ECO din Italia, porumb proaspăt din Senegal, cartofi noi ECO din Egipt și Italia.

„Suntem mândri de calitatea fructelor și legumelor noastre, astfel că am decis ca în acest nou sezon să le oferim clienților și mai multe opțiuni gustoase, de la producători locali. Ne respectăm astfel angajamentul de a fi, pe lângă supermarket online, o piață de legume completă, cu produse pe gustul clienților noștri. Producătorii de fructe și legume locali sunt în continuare invitați să ni se alăture”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Producătorii locali se pot înscrie pentru a deveni parteneri ai supermarketului online. După înscriere, vor stabili împreună planul de producție pentru fiecare produs. Astfel, Sezamo oferă producătorilor locali siguranța achiziționării cantităților convenite și asigurarea ambalajelor fără plastic pentru o serie de legume și fructe.

„Sezamo, dincolo de algoritmi și alte elemente esențiale într-un business online, este realmente animat de oameni, care reușesc să treacă dincolo de ecran și să înțeleagă, să le pese, să ajute. Sezamo a constituit un real sprijin în dezvoltarea Fermei Nasul Roșu. Am simțit că mai lucrează cineva lângă noi. Este un element de stabilitate și continuitate pentru Ferma Nasul Roșu, și o asigurare în plus că vom putea transmite mai departe gustul real al legumelor și fructelor”, a declarat Dan Constantinescu, proprietar ferma ecologica Nasul Roșu.

Clienții noi pot să testeze produsele supermarketului online gratuit, în limita a 50 de lei, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienții vor economisi astfel timp prețios, fără a mai sta în trafic și în aglomerație.

Delicioasele trufandale sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.
 

Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri...
 Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să...
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și...
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon produse local cu până la 30%
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon produse local cu până la 30%
Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon cultivate de către micii producători locali cu până la 30%. Acțiunea are ca scop...