Sergiana pune două prăvălii pe harta retailului din Capitală
Producătorul de preparate din carne Sergiana, din județul Brașov, continuă să investească în dezvoltarea rețelei de magazine proprii, inaugurând două Prăvălii în București. Odată cu deschiderea celor două magazine, Sergiana ajunge să dețină în București șase locații proprii.
Noile prăvălii au fost deschise în piața agroalimentară din Drumul Taberei, nr. 44 și în Halele Obor, etaj 1. La nivel de sortimentație, la raft sunt disponibile exclusiv sortimente din portofoliul Sergiana. Producătorul are 120 de SKU-uri de preparate din carne, majoritatea produselor fiind în portofoliu încă de la deschiderea fabricii.
Sergiana deține 56 de locații la nivel național, dintre care 26 sunt magazine specializate (denumite intern prăvălii) sau locații dezvoltate în parteneriat cu alți retaileri, restul locațiilor fiind supermarketuri alimentare. Sergiana a încheiat anul financiar 2017 cu afaceri de 159 de milioane de lei, magazinele generând 87,7 milioane de lei. În ceea ce privește primul semestru, Sergiana a raportat un plus de 10% față de aceeași perioadă a anului precedent, iar pentru 2018 obiectivul este de a atinge o creștere de 15% a cifrei de afaceri la nivelul grupului, până la 180 de milioane de lei.