Sergiana investește 50.000 de euro în introducerea cornerului gastro în prăvălie
Sergiana a investit 50.000 de euro pentru a oferi clienților prăvăliei sale din galeria hypermarketului Kaufland Sibiu posibilitatea de a lua masa în interiorul magazinului. Simina Arsene, managerul reţelei Sergiana, a precizat că apariţia sectorului gastro a însemnat dublarea investiţiei, comparativ cu formatul de stand cu care producătorul a mers până acum în locațiile Kaufland. Ea consideră că este prematur să vorbească despre performanţele financiare ale noului format, precizând însă că scăderea suprafeţei de expunere a produselor este pe deplin compensată de creşterea randamentului locaţiei, ceea ce îi permite să fie încrezătoare în evoluţia ulterioară a proiectului.
“Deşi acest format comercial a însemnat o premieră pentru departamentul pe care îl conduc, au existat două puncte de sprijin care s-au dovedit extrem de valoroase. Primul a fost experienţa colegilor din restaurantele grupului Sergiana, în timp ce al doilea a fost atitudinea clienţilor care, departe de a fi deranjaţi de întrebările care le erau puse în magazin, au devenit partenerul de dialog care a ghidat lărgirea portofoliului de produse”, a declarat Simina Arsene.
În ceea ce priveşte preferinţele sibienilor, în top vânzări generate de noul corner bistro din prăvălia Sergiana se află sendvişurile, urmate de hamburgerul de vită Angus şi hot dogul.
Sergiana este unul dintre cele mai mari businessuri românești din industria alimentară, fiind recunoscut mai ales ca producător și vânzător de mezeluri, dar și ca operator al celor mai mari restaurante din Brașov.