Sergiana investește 50.000 de euro în introducerea cornerului gastro în prăvălie

Sergiana a investit 50.000 de euro pentru a oferi clienților prăvăliei sale din galeria hypermarketului Kaufland Sibiu posibilitatea de a lua masa în interiorul magazinului. Simina Arsene, managerul reţelei Sergiana, a precizat că apariţia sectorului gastro a însemnat dublarea investiţiei, comparativ cu formatul de stand cu care producătorul a mers până acum în locațiile Kaufland. Ea consideră că este prematur să vorbească despre performanţele financiare ale noului format, precizând însă că scăderea suprafeţei de expunere a produselor este pe deplin compensată de creşterea randamentului locaţiei, ceea ce îi permite să fie încrezătoare în evoluţia ulterioară a proiectului. Sergiana investește 50.000 de euro în introducerea cornerului gastro în prăvălie

“Deşi acest format comercial a însemnat o premieră pentru departamentul pe care îl conduc, au existat două puncte de sprijin care s-au dovedit extrem de valoroase. Primul a fost experienţa colegilor din restaurantele grupului Sergiana, în timp ce al doilea a fost atitudinea clienţilor care, departe de a fi deranjaţi de întrebările care le erau puse în magazin, au devenit partenerul de dialog care a ghidat lărgirea portofoliului de produse”, a declarat Simina Arsene. 

gasto sergiana 2

În ceea ce priveşte preferinţele sibienilor, în top vânzări generate de noul corner bistro din prăvălia Sergiana se află sendvişurile, urmate de hamburgerul de vită Angus şi hot dogul.

Sergiana este unul dintre cele mai mari businessuri românești din industria alimentară, fiind recunoscut mai ales ca producător și vânzător de mezeluri, dar și ca operator al celor mai mari restaurante din Brașov.

 

Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Sergiana Grup, buget de jumătate de mil. euro pentru remodelări și deschideri de noi magazine
Sergiana Grup, buget de jumătate de mil. euro pentru remodelări și deschideri de noi magazine
Pentru acest an Sergiana Grup, unul dintre cel mai importanți jucători din retailul independent, a alocat un buget de dezvoltare de circa 500.000...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Remodelarea, cartea câștigătoare pentru Sergiana în retail
Remodelarea, cartea câștigătoare pentru Sergiana în retail
După încă un an de încercare pentru retailul independent, Sergiana, una dintre cele mai longevive rețele românești de retail, mizează pe o...
Simina Arsene, Sergiana: În fiecare moment trebuie să fii pregătit să o iei de la capăt
Simina Arsene, Sergiana: În fiecare moment trebuie să fii pregătit să o iei de la capăt
Acesta este motto-ul Siminei Arsene, unul dintre cei mai longevivi manageri din retailul independent. Chiar dacă sunt deja 11 ani de când a...