România conduce creșterea Carrefour în Europa, în T2

Retailerul francez Carrefour a încheiat al doilea trimestru cu o cifră de afaceri de 585 de milioane de euro pe plan local, marcând un plus al vânzărilor organice de 8,5% față de aceeași perioadă a anului trecut și un avans de 6,9% prin comparație cu aceeași perioadă a anului 2019.

Cu această rată de creștere a businessului, România conduce clasamentul celor mai performante țări la nivel european. Prin comparație, Polonia a înregistrat un plus de 7,1%, Franța un avans de 4,7%, în timp ce restul piețelor pe care Carrefour activează la nivel european au raportat scăderi de vânzări. Cel mai mare declin a fost înregistrat pe piața din Belgia, unde francezii au raportat un declin de 6,7%. România conduce creșterea Carrefour în Europa, în T2

”În Polonia și România, Carrefour a beneficiat de relaxarea graduală a restricțiilor impuse de criza sanitară și în particular de redeschiderea centrelor comerciale în luna mai”, este precizat în raportul financiar.

De altfel, și față de celelalte piețe în care francezii sunt prezenți, România a reușit un rezultat bun, singura piață care a bifat o creștere peste cea înregistrată pe plan local fiind Argentina, cu un plus de 45,1%.

Trimestrul al doilea susține performanța semestrială

Cât despre rezultatele raportate pentru primul semestru al acestui an, putem spune că francezii au continuat să câștige teren, în primul rând susținut de rezultatele trimestriale.

Carrefour România a încheiat primele șase luni ale lui 2021 cu o cifră de afaceri de 1,12 miliarde de euro, bifând o creștere a vânzărilor organice de 3,2%. Rezultatul plasează piața locală pe locul al doilea în topul creșterilor la nivel european, după Franța care a bifat un plus de 4,1% în primul semestru până la 18,81 de miliarde de euro.

Per total, Carrefour a înregistrat la nivel de grup o cifră de afaceri de 38,25 de miliarde de euro, în creștere cu 3,9% față de primul semestru din 2020.

”Încă o dată, Carrefour a înregistrat rezultate excelente. Această performanță reflectă planul nostru strategic, dar și execuția acestuia. În contextul în care situația sanitară și macroeconomică rămâne instabilă, suntem încrezători în atingerea obiectivelor stabilite pentru întreg anul 2021, care va fi un an record în privința generării de numerar”, a declarat Alexandre Bompard, CEO-ul Carrefour.

La finalul primului semestru, Carrefour opera 13.695 de magazine, dintre care 5.797 pe piața din Europa, excluzând Franța, unde retailerul deține 5.679 de unități comerciale.

România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...
Carrefour își continuă trendul puternic ascendent pe plan local în T3
Carrefour își continuă trendul puternic ascendent pe plan local în T3
Carrefour România a încheiat al treilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 601 milioane de euro, marcând un plus al...