Rohlik atinge pragul de 10 milioane de comenzi și anunță o creștere rapidă a vânzărilor

Vânzările grupului european Rohlik au crescut cu 53% anul trecut, timp în care retailerul online a livrat aproape 10 milioane de comenzi. În total, compania fondată în 2014 de antreprenorul Tomas Cupr, declară că are peste un milion de clienți cărora le-a livrat anul trecut 200 de milioane de articole în cele aproape 10 milioane de comenzi. Iar valoarea medie a comenzilor în Europa de Vest a depășit 85 de euro, potrivit Reuters. Rohlik atinge pragul de 10 milioane de comenzi și anunță o creștere rapidă a vânzărilor

Astfel, vânzările nete au ajuns la 490 de milioane de euro datorită expansiunii accelerate din Europa. În acest moment, planurile de extindere ale retailerului includ România, Italia și Spania după ce anul trecut, Rohlik a intrat pe piața din Germania sub numele Knuspr și anterior bifase inaugurări în Republica Cehă, Austria și Ungaria. Totodată, datorită achiziției companiei catalane Ulabox, compania își va lansa serviciile în Barcelona și Madrid sub marca Sezamo în a doua jumătate a acestui an, potrivit El Pais. Și tot anul acesta, Rohlik intenționează să automatizeze centrele de distribuție din Munchen, Hamburg și Praga.

„Suntem mulțumiți pentru că, după pandemie, nu am înregistrat scăderi ale vânzărilor. Și nu mă refer doar la piața noastră principală din Cehia, ci la toate cele patru piețe pe care suntem activi în acest moment", declarat Tomas Cupr.


Citește și: Oferta de debut a Sezamo: peste 30% din gama de produse provine de la producători locali


La jumătatea anului trecut, Rohlik a strâns 100 de milioane de euro dintr-o emisiune de obligațiuni, bani necesari expansiunii la nivel european, compania fiind totodată evaluată la 1 miliard de euro.

În ceea ce privește piața din România, în prima fază compania își va lansa serviciile prin supermarketul online Sezamo doar în București și Ilfov. În acest moment, 30% dintre parteneriatele încheiate de retailer sunt cu producătorii locali din toată țara și vizează atât categoria de fructe și legume proaspete, cât și mezeluri, lactate, panificație și produse apicole.

În supermarketul online sezamo.ro sunt disponibile peste 8.000 de produse provenite de la producători locali, produse internaționale de tip supermarket și alimente de la artizani autohtoni. Mai mult decât atât, există o gamă extinsă de produse bio și ecologice, printre care se află și brandurile recunoscute la nivel european Alnatura și Alce Nero.

Produsele vor fi livrate în termen de 2 ore cu o fereastră de livrare de 60 de minute sau cu livrare programată în ziua și la ora dorită de client din depozitul Sezamo aflat în nordul Bucureștiului.

 

Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022. Sezamo s-a lansat oficial pe 18 octombrie 2022,...
Supermarketul online Sezamo începe oficial operațiunile în România
Supermarketul online Sezamo începe oficial operațiunile în România
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, își lansează astăzi oficial serviciile de e-groceries pentru publicul larg, în...
Sezamo începe testarea serviciilor de livrare pe piața din România
Sezamo începe testarea serviciilor de livrare pe piața din România
Programat pentru lansare în primăvara acestui an, supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a intrat pe ultima sută de metri...
Oferta de debut a Sezamo: peste 30% din gama de produse provine de la producători locali
Oferta de debut a Sezamo: peste 30% din gama de produse provine de la producători locali
Supermarketul online Sezamo, care își lansează serviciile în aprilie, a dat startul colaborării cu producători locali din toată țara, peste...