Rețeaua Penny România a ajuns la 362 de magazine
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 362-lea magazin din România în Bârlad, județul Vaslui. Situat pe strada Nicolae Bălcescu nr. 40, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:00 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00. Oferă 74 de locuri de parcare, din care patru pentru persoane cu dizabilități. Suprafața interioară de vânzare a magazinului este de 856,18 metri pătrați.
Designul magazinelor Penny oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO - produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.
Noul magazin își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Citește și NielsenIQ: Consumatorii se confruntă cu un nou sezon al cheltuielilor calculate
Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată. Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.
Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 350 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
Anul trecut s-a încheiat pentru Penny România cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizare de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.