Rețeaua Penny ajunge la 313 magazine la nivel local
Discounterul Penny își continuă planul de extindere la nivel local și inaugurează cel de-al doilea magazin în Sebeș, județul Alba. Noua unitate comercială se află pe strada Dorin Pavel, nr. 168, și are o suprafață de vânzare de 857,2 metri pătrați. Locația dispune de 79 de locuri de parcare, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
În acord cu strategia de business a retailerului, designul noilor magazine este modern, iar sesiunea de cumpărături este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, compania a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.
Citește și Ritm constant de expansiune pentru marile rețele de magazine în iunie
Între timp, retailerul mizează pe dezvoltarea omnicanal și, după ce a extins parteneriatul cu Glovo privind livrările la domiciliu, Penny a semnat un parteneriat strategic și cu Bringo cu scopul extinderii opțiunilor pentru cumpărături online. Într-o primă etapă, clienții Penny pot comanda prin Bringo în zona București – Ilfov, Constanța, Mangalia, Năvodari și Mamaia.
„Pentru noi, este prioritar să ne dezvoltăm și să răspundem solicitărilor clienților, iar parteneriatul cu Bringo este încă un pas în dezvoltarea strategiei de omnichannel. Căutăm parteneriatele în lumea online, pentru a fi mai aproape de comportamentul actual al clienților, dar și soluții pentru a fi mai aproape de români, în cât mai multe orașe din țară. Parteneriatul cu Bringo este un pas înainte spre a ajunge mai ușor și mai rapid în casele acestora, salvându-le astfel timp pentru alte priorități din viețile lor”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.
Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 313 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.