Rețeaua de retail Magazine Diana bifează un nou magazin pe harta expansiunii
Rețeaua de magazine Diana își consolidează prezența la nivelul județului Vâlcea și deschide o nouă locație amplasată de această dată în satul Scărișoara, comuna Mihăești.
„Noul magazin Diana vine cu o sortimentație adaptată nevoilor locale, cu o selecție inspirată care pornește de la gama variată de produse și preparate din carne Diana Abator și Fabrică de Mezeluri și ajunge la peste 5.000 de produse alimentare și nealimentare”, au declarat reprezentanții companiei.
Odată cu deschiderea magazinului Diana Mihăești 2, a doua în mai puțin de o lună, rețeaua ajunge la 55 de magazine doar în județul Vâlcea. Proiectele pentru perioada imediat următoare vizează o nouă inaugurare în județul Vâlcea, paralel cu finalizarea unor proiecte de modernizare a unor unități din celelalte cinci județe în care operează rețeaua - Argeş, Dolj, Gorj, Olt şi Dâmboviţa.
În 2021, divizia de retail a companiei a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 273 de milioane de lei, cu 8% peste nivelul din 2020, și un profit net în valoare de 5,95 milioane de lei.
„Modelul de business pe care îl practicăm de la debutul afacerii este cel al retailului în care proximitatea, încrederea și frecvența de cumpărare ne-au determinat să creăm relații umane și apropiate cu clienții noștri. Pe lângă clienții fideli, împreună cu care am crescut, în pandemie noi categorii de consumatori au descoperit avantajele de a face cumpărături în imediata vecinătate, în magazine de proximitate a căror misiune este să le ofere produse de care au o nevoie imediată, rapid și sigur. Proximitatea este soluția, dar în absența unei sortimentații adaptate nevoilor clienților, fără promoții permanente care să atragă, nu putem spune că avem un atu suficient de puternic”, a declarat pentru Progresiv Adina Crăciunescu, Managing Partner Diana.