RetailZoom lansează raportarea Total România, ce include toate canalele de retail

RetailZoom lansează raportarea Total România, ce include toate canalele de retail: comerț modern și tradițional, aducând o perspectivă actualizată asupra acestui tip de raportări. RetailZoom lansează raportarea Total România, ce include toate canalele de retail

Rapoartele de retail pe care le oferă RetailZoom comercianților, producătorilor sau distribuitorilor din domeniul de bunuri de larg consum sunt bazate exclusiv pe date scanning, primite direct de la casele de marcat ale rețelelor internaționale și ale magazinelor independente.

“Comerțul de tip alimentar din România este în continuă transformare și adaptare – rețelele internaționale au ajuns la aproximativ 70% din vânzările naționale de retail, dar și restul de 30% se consolidează în universul de comerț tradițional, reprezentat de două canale: 1. rețelele independente locale sau regionale aflate în continuă dezvoltare și 2. magazinele mici, ce își mențin poziția & prezența prin oferte de sortiment ce răspund nevoilor comunităților. Anul acesta va aduce maturizare pe toate planurile în retail, va accentua tendințe pe care le urmărim de câțiva ani, pe care le captăm în rapoartele noastre prin structura solidă construită în mulți ani de experiență statistică în retail, dar și prin datele exclusiv electronice primite de la toți partenerii noștri retaileri (mari și mici)”, declară Bogdana Gheorghe, Managing Director RetailZoom România.

Panelul pentru comerțul tradițional lansat în 2023 menține aceleași exigențe de raportare statistică aplicate serviciilor dedicate comerțului modern, ce sunt disponibile clienților din 2012. Alături de raportarea vânzărilor din rețelele independente locale și regionale (Local Key Accounts), acest panel completează imaginea de retail tradițional, permițând RetailZoom să creeze analize și rapoarte pentru Total România.

Magazinele din panelul de comerț tradițional sunt reprezentative pentru universul de aproximativ 42.000 de puncte de vânzare la nivel național, în care sunt incluse tipuri diferite de magazine: alimentare tradiționale, ce au în principal vânzare asistată, dar și autoservire, magazine universale, dar și chioscuri sau magazine foarte mici.

Pe lângă cifrele totale de retail, rapoartele RetailZoom includ raportări specifice pe canale, pe diferite tipuri de magazine și regiuni geografice. Canelele raportate la nivel de Total România sunt următoarele: 1. rețele mari internaționale împărțite pe formate de magazine mari, medii și mici, 2. rețele independente locale sau regionale și 3. magazine independente, mici.

Datele istorice sunt disponibile cu un an de backdata, incluzând vânzările din 2022. Frecvența de raportare poate fi adaptată în funcție de clienți, de la raportări lunare, la două luni, trimestrial sau chiar anual.

RetailZoom este o companie de cercetare de piață, specializată în retail audit și în analiza aprofundată a datelor companiilor. RetailZoom oferă o gamă largă de soluții și servicii, în special pentru retail (comercianți, producători, distribuitori) - monitorizare vânzări și rapoarte de piață, distribuție și cote de piață, evaluarea eficienței promoțiilor și a strategiilor de preț implementate, înțelegerea comportamentelor de cumpărare și a experiențelor de consum.

RetailZoom este prezentă în România din 2012 și asigură servicii similare și în Europa, Orientul Mijlociu sau Africa. RetailZoom dispune de o echipă de statisticieni, programatori și codificatori dedicată dezvoltării serviciilor din România și oferă clienților săi o expertiză de peste 20 de ani în acest domeniu.

RetailZoom: Retailul scade, pe fondul încetinirii consumului
RetailZoom: Retailul scade, pe fondul încetinirii consumului
Dacă în 2020-2021 coșul mediu de cumpărături din supermarketuri cuprindea în medie 6-7 produse, în prezent numărul a scăzut la cinci...
Keysfin & RetailZoom: Retailul alimentar din România, estimat la 108 miliarde de lei în 2022
Keysfin & RetailZoom: Retailul alimentar din România, estimat la 108 miliarde de lei în 2022
Cifra de afaceri a retailului alimentar a crescut cu aproape 11,7% față de 2020 și a fost cu 48% peste nivelul din 2017, la 93 de miliarde de lei...
Vânzările din piața FMCG se mențin pe o pantă ascendentă și în 2022, alimentate de inflație
Vânzările din piața FMCG se mențin pe o pantă ascendentă și în 2022, alimentate de inflație
Vânzările din retailul de larg consum s-au menținut pe o pantă ascendentă din punct de vedere valoric și în 2022 comparativ cu 2021, însă...
RetailZoom extinde serviciile oferite în urma unui parteneriat cu Kaufland
RetailZoom extinde serviciile oferite în urma unui parteneriat cu Kaufland
RetailZoom, companie dedicată raportării datelor de vânzări din comerțul modern prin tehnologie avansată business intelligence, își...