retailArena, a 8-a ediție într-un format complet nou
Pentru al 8-lea an la rând, retailArena, conferința de business dedicată industriei de retail organizată de wall-street.ro și retail.ro, revine pe 27 și 28 octombrie cu o nouă ediție în care comerțul în vreme de criză este punctul central.
Sub sloganul retailAboveCorona - Retailling in times of crisis, timp de două zile aproximativ 30 de speakeri vor discuta și vor dezbate cele mai arzătoare subiecte ale momentului în industria de retail. De la impactul pandemiei asupra consumului, până la nișele câștigătoare sau cum ajută o strategie omnichannel mai ales când retailul brick & mortar este suspendat.
Pe lângă cele șase paneluri în format extins pentru a acoperi toate provocările industriei, retailArena va fi scena pentru prezentări, studii exclusive de la partenerii Euromonitor International, Ipsos România și RetailZoom, precum și fire chat-uri și workshop-uri.
Ediția retailArena din acest an este una hibrid, iar conferința are loc în platforma de evenimente virtuale dezvoltată de InternetCorp care permite o experiență digitală completată de interacțiunile cheie obișnuite în cadrul evenimentelor offline - de la vizionarea standurilor în expo zone și până la networking-ul cu speakeri și participanți.
Printre speakerii confirmați până acum la ediția cu numărul opt a retailArena se numără: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International), Adrian Cocan (Lăptăria cu Caimac), Feliciu Parashiv (Paco Supermarkets), Adrian Câzu (Benvenuti), Mihai Bonca (Brand Arhitects).
Găsești toate informațiile despre eveniment pe site-ul retailArena, unde te poți înscrie complet GRATUIT în platforma virtuală cu access la zona expo sau zona de networking.