Record de participare la cea de-a 15-a ediție a Conferinței Progresiv

Ediția aniversară – 15 ani - a Conferinței Progresiv din Sinaia a atins un nou record de participare: 400 de profesioniști din FMCG și domeniile conexe și-au dat întâlnire la hotelul New Montana Sinaia, între 11-13 martie, pentru a discuta despre inovații, direcții noi de creștere a pieței și de îmbunătățire a colaborării retailer-furnizor, abordări noi ale cumpărătorului, profitând în același timp de oportunitățile de networking oferite de acest eveniment.Record de participare la cea de-a 15-a ediție a Conferinței Progresiv

Conferința s-a bucurat de participarea, în calitate de speakeri, a unor nume de referință în industria alimentară: Dan Minulescu (CEO-ul și fondatorul Macromex), Stephane Batoux (Directorul General Albalact), Călin Clej (Marketing Director Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo).

Anul acesta, retailerii care au ținut prezentări în cadrul evenimentului au fost: Tiberiu Dănețiu (Directorul de Marketing al Auchan România), Anca Ștefănescu (Manager Dezvoltare Vânzări Hypermarket si Vlad Ardeleanu (Director Formate de Crestere și Noi Direcții de Dezvoltare) – ambii de la Carrefour România, si Pawel Musial, Membru al consiliului de supraveghere al rețelei Profi, la Enterprise Investors.

Tema îmbunătățirii colaborării dintre retaileri și furnizori a fost abordată de către Else Groen, Directorul General al Asociației “Independent Retail Europe”, care a prezentat soluția europeană pentru îmbunătățirea relatiilor pe verticală în lanțul de aprovizionare (între retaileri și furnizori).

Speakerii din research, Rollo McIntyre (Global Head of Innovation, Ipsos Research) și Marcin Penconek (Vice President Innovation Practice, Nielsen Europe), au analizat inovația din mai multe perspective: Rollo a adus insight-uri de consumator foarte valoroase din studiile calitative recente ale Ipsos Research, iar Marcin a prezentat concluziile unui studiu european care analizează lansările de produse noi din ultimii ani. Deloc surprinzator, datele prezentate de researcheri au fost reconfirmate ulterior de studiile de caz aduse de speakerii locali, cu proiecte de impact în categoriile vizate.

La Conferința Progresiv, ediția a 15-a, au fost prezentate și strategii de abordare a cumpărătorului care trec dincolo de limita convenționalului, de către Crispin Haywood (Director Shopper Science Lab, GlaxoSmithKline) și Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner & Head of Strategy, Agenția Pastel).

Nu în ultimul rând, evenimentul s-a bucurat de participarea unor reprezentanți ai autorităților - Laszlo Gyerko, Consilier de Concurență și membru al Plenului Consiliului Concurenței, și Victoria Balaban, Comisar-Șef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova -  care au răspuns întrebărilor adresate de participanți, fiind aduse în discuție subiectele „fierbinți” din legislația românească.

De asemenea, workshop-ul legislativ integrat în agenda conferinței a fost susținut de către Bulboacă și Asociații, iar pe partea de conținut s-a bucurat de participarea a doi Parteneri ai casei de avocatură - Cosmin Stăvaru și Costin Teodorovici - precum și a lui Corneliu Buzu, Șeful Comisariatului Regional (Sud-Muntenia) pentru Protecţia Consumatorilor.

Ediția aniversară a Conferinței Progresiv Sinaia – 15 ani – s-a bucurat de susținerea unui număr mare de parteneri și sponsori.
Parteneri:Sam Mills, Ursus Breweries, HL Display, Maresi Foodbroker, Haagen Dazs, Coca-Cola Hellenic.
Branding Partner: Seed Consultants
Digital Partner:Samsung
Sponsori: Ad Production, Agrana, Agricola, Alira, Alka, Alpro, Bulboaca si Asociatii, Carrefour, Fuchs, GSK, Hochland, IFCO, International Bloemen, Macromex, Mercury 360, Mondelez, PPD Romania, Scale Expert, Selgros, Toyota, UP Romania, Update Advertising, Vegeta, Vitis Metamorfosis, Whiteland BTL, Zebra Technologies, Zitec, Zuzu.

Vă dăm întâlnire la următorul eveniment Progresiv: Inspiro, editia a 5-a! Evenimentul va fi organizat pe data de 28 aprilie la hotelul Radisson Blu București.

Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază companiile, proiectele și oamenii care aduc plusvaloare în piața locală de retail și FMCG, a...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Cine urcă pe scena Conferinței Progresiv, între 22-24 martie: speakerii The Great Game of Retail
Cine urcă pe scena Conferinței Progresiv, între 22-24 martie: speakerii The Great Game of Retail
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business dedicat industriei de retail & FMCG, revine cu o nouă ediție, în perioada 22-24...