Proprietarul Mega Image, rezultate în creștere pentru T2 la nivel regional
Ahold Delhaize, proprietarul rețelei Mega Image, a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 7,52 de miliarde de euro la nivelul Europei, bifând un plus de 3,6% la rate de schimb constante. Prin comparație, pe piața din Statele Unite, retailerul a raportat afaceri de 11,11 miliarde de euro, în creștere cu 2,7% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Dacă ne referim la vânzările comparabile, Ahold Delhaize a înregistrat în Europa un avans de 2,4%, în timp ce la nivelul Statelor Unite ale Americii vânzările au scăzut cu 1,5%. Față de anul 2019 însă, retailerul a raportat un avans semnificativ pe ambele piețe, cu un plus de 12,6% la nivelul Europei și un avans de 19,1% în SUA. Creșterea puternică la nivelul regiunii din care face parte și România a fost condusă de Albert Heijn, bol.com, dar și de performanța din Cehia. Totodată, merită menționat faptul că în trimestrul al doilea vânzările online s-au majorat cu 27%, creștere care se suprapune avansului de 63,9% raportat în T2 al anului trecut.
”Suntem încântați de performanța înregistrată în trimestrul al doilea. În toată această perioadă, toți partenerii noștri de business au continuat să lucreze fără încetare, adaptându-se unui mediu de business în continuă schimbare, marcat de revenirea economică la nivelul piețelor în care activăm. Multe dintre obiceiurile formate de consumatori în timpul pandemiei se dovedesc a fi puternice, astfel că segmentul de comenzi online a rămas foarte puternic. Acest lucru a contribuit la un rezultat net de 18,6 miliarde de euro, în creștere cu 16,4% față de anul 2019, un rezultat mai bun decât avansul raportat în 2020 (14,4%)”, a declarat Frans Muller, Președinte și CEO Ahold Delhaize.
În ceea ce privește piața locală, în raportul financiar este menționată doar implementarea sistemului Nutri Score pe alimentele marcă proprie. Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 880 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.