Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020

Compania locală de retail marketing Instore Power Provider (IPP) a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 25,4 milioane de euro, în creștere cu 3% față de anul anterior. Majorarea veniturilor companiei a fost generată în principal de creșterea cererii pentru serviciile automatizate de promovare în magazine, oferită prin roboții Tokinomo, servicii care au crescut cu 73% față de anul 2019. Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020

Serviciile de outsourcing și cele de suport vânzări (reprezentare comercială, mercantizare și logistică promoțională) au generat venituri în creștere cu 3,5%, respectiv 5,7%. În schimb, veniturile din activitățile de promovare la punctul de vânzare prin materiale tradiționale (POSM) au scăzut cu 20%.

Compania a realizat anul trecut un profit brut de 1,08 milioane EUR, în scădere cu 19% față de anul 2019. Rezultatul anului 2020 a fost influențat de o creștere semnificativă a costurilor, în urma măsurilor de adaptare la condițiile de pandemie și de protejare a siguranței angajaților - echipamente de protecție, soluții de dezinfectare, teste COVID, dar și prime pentru munca în condiții de risc.

“Modelul nostru de business se bazează pe oameni și pe tehnologie și exact aceste două elemente ne-au oferit reziliență într-un an cu schimbări dramatice pentru mediul de afaceri. O echipă agilă și motivată, susținută de inovațiile tehnologice implementate în toți acești ani, ne-a asigurat creșterea și în 2020”, a declarat Ionuț Valeriu Corniciuc, fondator și CEO IPP.

O inovație importantă, oferită de IPP încă din 2019, este promoterul robotizat Tokinomo. Creat de un start-up românesc și premiat în cadrul RetailEXPO Londra 2018, robotul Tokinomo utilizează senzori de mișcare, sunet și lumină pentru “a da viață” produselor la raft. În condițiile în care prezența promoterilor în magazine a fost limitată de restricțiile COVID, opțiunea de automatizare a comunicarii in-store, prin intermediul roboților Tokinomo, a reprezentat o soluție extrem de eficientă pentru comunicarea la raft.

IPP, companie românească fondată în 2006, este lider pe piața serviciilor de retail marketing din România. IPP oferă soluții integrate de creștere a performanței în retail: reprezentare comercială, audit al punctelor de vânzare, mercantizare, logistică promoțională, training operațional și promovare robotizată la raft pentru companii din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Nestle, Lactalis etc., dar și din alte domenii. Compania are peste 2.300 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail, cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33.000 de puncte de vânzare.
 

POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo
POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo
Pentru o companie de succes care dorește să atragă clienți, evoluția constantă este esențială. Având această filozofie la bază, POS Media...
Sergiu Spînu, Robot Industries: „Vrem să robotizăm România”
Sergiu Spînu, Robot Industries: „Vrem să robotizăm România”
Automatizarea și robotizarea sunt procese „țintite” de mult timp de marii producători, însă avansul tehnologic al ultimilor ani permite...
Marian Bălan, noul CEO al IPP, liderul pieței de retail marketing
Marian Bălan, noul CEO al IPP, liderul pieței de retail marketing
Începând din luna martie 2022, Marian Bălan preia funcția de CEO al Instore Power Provider (IPP), liderul pieței locale de retail marketing....
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, start-up care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obținut o finanțare de 1,7...
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, o soluție de in-store marketing care, folosind o combinație de senzori de mișcare, lumină și sunet, animă produsele la raft și le...
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu este noul Chief Marketing Officer al Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine. Experiența...