Profi plafonează anticipat adaosurile comerciale
Magazinele Profi plafonează anticipat adaosurile comerciale, ajutându-și clienții să facă mai ușor față șocului generat de creșterea excesivă a prețurilor din ultima vreme. Începând din 15 iulie, în toate magazinele Profi produsele cu adaosuri plafonate conform legislației privind combaterea creșterii excesive a prețurilor la produsele alimentare, reprezentată de Ordonanța de Urgență nr. 67/2023, sunt mai ușor de găsit, fiind marcate la raft cu eticheta de culoare galbenă cu textul “ADAOS DEJA MIC”.
“Susținem măsura guvernului de a combate creșterile prețurilor alimentelor de bază prin limitarea adaosurilor comerciale, și o aplicăm chiar înainte de 1 august, data la care devine obligatorie conform ordonanței de guvern”, declară Magda Amarie, director operațional Profi.
Citește și: Alimentele de bază pentru care Guvernul vrea prețuri mai mici
Lista produselor ce fac obiectul ordonanței emise de Guvernul României sunt: pâine albă simplă întreagă cu gramaj cuprins între 300g-500 grame, fără specialități; lapte de vacă proaspăt 1L, grăsime 1,5%, cu excepția UHT; brânză telemea din lapte de vacă vrac; iaurt simplu din lapte de vacă, 3.5% grăsime, cu gramaj maxim 200 grame; făină albă de grâu ”000” 1 Kg; mălai 1 kg; ouă de găină calibrul M 10 buc.; ulei de floarea-soarelui 1L; carne proaspătă pui (pui întreg, tacâmuri de pui, puple pui întregi cu os și aripi de pui, varianta standard); carne proaspătă porc (carne porc lucru, pulpă porc cu os și fără os, spată de porc); legume proaspete vrac (roșii, ceapă, castraveți, fasole uscată, morcovi, ardei gras Bianca și ardei capia); fructe proaspete vrac (mere roșii și mere golden, prune, pepene roșu, struguri de masă); cartofi proaspeți albi vrac; zahăr alb tos 1 Kg.
Cu 28.000 de angajați în rețeaua sa de 1.654 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. Profi Super, Profi City, Profi GO și Profi Loco, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care în fiecare zi își fac cumpărăturile în aceste magazine. Mai mult de 94% din produsele rețelei provin de la furnizori din România.