Profi a ajuns la 600 de magazine de tip franciză Partener

Profi continuă să extindă rețeaua de magazine partener și a ajuns în prezent la 600 de unități. Practic, una din trei locații Profi este magazin Partener. Anul acesta retailerul a bifat un ritm alerg de recrutare, în contextul în care în luna mai rețeaua număra 400 de unități, iar în luna mai a anului trecut doar 200 de magazine partener.

Denumite inițial magazine Agent, acestea au fost lansate în 2012, oferind o șansă persoanelor cu spirit antreprenorial care doresc să își administreze, cu un minim de investiție, propria lor afacere în retailul modern.
“Pentru serviciile de management şi de operare a magazinului, Profi oferă Partenerului un buget fix garantat lunar (bugetul pentru angajați), un comision lunar din vânzări şi un bonus anual, acesta putând ajunge la venituri similare cu cele ale unei poziţii de senior management,” a declarat Sergiu Contu, Director de Dezvoltare al proiectului Partener Profi. “Totul se desfășoară cu suportul, experiența și îndrumarea Profi, care ofera acces la know-how-ul rețelei, programe de training gratuite, prețuri negociate, sistemele și aplicațiile Profi, lanțuri de distribuție și aprovizionare bine puse la punct și, nu în ultimul rând, umbrela unui brand puternic”, a ma completat acesta. Profi a ajuns la 600 de magazine de tip franciză Partener

Magazinul este oferit la cheie, iar pentru preluarea lui viitorul partener depune doar o garanție pe care o recuperează dacă se retrage din parteneriat. Profi este responsabil pentru tot ceea ce înseamnă găsirea și amenajarea spaţiului, inclusiv echipamente și mobilier, și acoperă toate cheltuielile curente de funcţionare a magazinului. Cine îl preia este responsabil de bunul mers al activității, de angajări și de mangementul personalului, de comenzi, stocuri de marfă, și altele.

Cu peste 1.500 de magazine în mai mult de 600 de localități, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România și, prin cei peste 25.000 de angajați ai magazinelor proprii și partenere, este cel mai mare angajator privat din țară. Retailerul a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8,83 miliarde de lei (1,8 mld. euro), în creștere cu 21% față de 7,26 miliarde de lei în 2019.

Magazin Profi Super inaugurare
Profi continuă investițiile în mediul rural
Profi Rom Food, comerciant aflat pe locul trei în topul retailerilor din România, a inaugurat 14 locații noi în luna iunie, focusul fiind...
Gaetan Pacton, Profi: Continuăm să investim în expansiune și remodelări
Gaetan Pacton, Profi: Continuăm să investim în expansiune și remodelări
Deși se află în perioada de așteptare a deciziei Consiliului Concurenței privind preluarea de către grupul Ahold Delhaize, Profi continuă să...
Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi a anunțat că până la finalul acestui an va atinge pragul de 1.400 de magazine partener. Astfel, de la 15%, cât reprezentau aceste...
Profi ajunge la 1.200 de magazine Partener
Profi ajunge la 1.200 de magazine Partener
Profi își extinde rețeaua de magazine Partener, ajungând în prezent la 1.200 de magazine operate de parteneri. Obiectivul retailerului este ca...
Profi a depășit numărul  de 1.100 de magazine Partener
Profi a depășit numărul de 1.100 de magazine Partener
Încă de acum trei ani, Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, și-a îndreptat atenția către identificarea unui...
Profi adaugă 12 locații noi rețelei naționale și bifează și 1.000 de magazine gestionate de Parteneri
Profi adaugă 12 locații noi rețelei naționale și bifează și 1.000 de magazine gestionate de Parteneri
Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, continuă investițiile în expansiune și încheie luna noiembrie cu încă...