Profi adaugă 12 locații noi rețelei naționale și bifează și 1.000 de magazine gestionate de Parteneri
Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, continuă investițiile în expansiune și încheie luna noiembrie cu încă 12 locații noi, după ce și în luna octombrie a inaugurat 11 magazine.
Dintre cele deschise luna trecută, nouă sunt sub formatul Loco și opt sunt amplasate în comune, dovadă că în strategia de business a retailerului ruralul reprezintă un pilon important de dezvoltare. În urma acestor inaugurări, Profi își consolidează prezența la nivelul județelor Dâmbovița, Bihor, Olt, Constanța, Cluj, Suceava, Bacău și Harghita.
Cel mai mare magazin dintre cele nouă sub format Loco inaugurate în luna noiembrie se află în orașul Piatra-Olt, județul Olt, pe strada Stadionului nr. 2. Locația are 443 de metri pătrați dintre care 342 sunt dedicați spațiului de vânzare.
Pe lângă magazinele Profi Loco, retailerul a inaugurat luna trecută și trei magazine sub formatul City, câte unul în București, Galați și Ilfov. Cel mai mare dintre acestea este cel din București, aflat pe Drumul Gura Caliței, nr. 53B, sector 3. Unitatea comercială are 529 de metri pătrați, 366 mp reprezentând sala de vânzare.
Strategia de expansiune a Profi s-a dovedit a fi una câștigătoare în ultimii ani, astfel încât retailerul vrea să deschidă în continuare 100 de magazine noi anual și să remodeleze un număr asemănător de locații deja existente. Alte avantaje competitive sunt investițiile în digitalizare - prin noua aplicație Profi - și achizițiile locale, circa 90% din produsele Profi provenind de la furnizori locali.
Totodată, mai mult de 1.000 de magazine din cele peste 1.600 care compun rețeaua Profi sunt gestionate de antreprenori care le conduc în sistem Parteneriat.
„Faptul că ne-am propus strategic să transformăm cât mai multe dintre magazinele integrate în magazine gestionate de Parteneri este unul dintre ingredientele succesului Profi”, declară Magda Amarie, Directorul Operațional Partener Profi.
Proiectul este deschis atât angajaților Profi, cât și persoanelor din afara rețelei Profi care au experiență în retail și management. Pentru serviciile de management și de operare a magazinului, Profi oferă Partenerului un buget fix garantat lunar (bugetul pentru angajați), un comision lunar din vânzări și un bonus anual, acesta putând ajunge la venituri similare cu cele ale unei poziții de senior management.
Cu peste 1.600 de magazine integrate și Partener active în mai bine de 750 de localități și cu 28.000 de oameni lucrând sub aceeași umbrelă, Profi este cel mai mare angajator din Romania și rețeaua cu cea mai mare extindere geografică. Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 9,5 miliarde de lei, cu 8% peste nivelul din 2020. O contribuție importantă la acest avans l-au avut magazinele nou deschise și remodelate care au bifat o creștere de 16%. Anul trecut, retailerul a pus pe harta expansiunii 173 de magazine noi și a remodelat 75 dintre cele deja existente, ajungând la finalul anului la un număr total de peste 1.560 de magazine, dintre care 162 în noul format Profi.