Penny România continuă expansiunea și ajunge la o rețea de 355 de magazine
Discounterul Penny continuă să se extindă rapid în România și inaugurează două noi magazine, unul în București, iar celălalt în Corunca, județul Mureș. Locația din Capitală se află pe strada Baba Novac, Nr. 9-11, și are o suprafață de vânzare de 580 metri pătrați. Magazinul va fi deschis de luni până sâmbătă între 07:00 - 22:00, iar duminică între 08:00 - 21:00. Acesta dispune de cinci case de marcat, din care două de tipul self-checkout.
Magazinul din Corunca, județul Mureș, este situat pe strada Calea Sighișoarei, Nr. 52, are o suprafață de vânzare de 856.45 metri pătrați și dispune de 70 de locuri de parcare, din care trei sunt pentru persoane cu dizabilități. Orarul de funcționare este de luni până sâmbătă, între 07:00 - 22:00, și duminică între 08:00 - 20:00. Locația din Corunca dispune de patru case de marcat.
„Clienții care vor vizita noile magazine Penny se vor bucura de un design modern, accesibil și primitor. Acesta reflectă evoluția strategică a retailerului în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară)”, declară reprezentanții companiei.
Sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferințelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată. PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.
Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 350 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
Anul trecut s-a încheiat pentru Penny România cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizare de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.