PENNY deschide un nou magazin în Darabani, județul Botoșani
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în orașul Darabani, județul Botoșani. Astfel, rețeaua PENNY numără 347 de unități la nivel național. Noul magazin PENNY din Darabani este situat pe strada 1 Decembrie, nr. 93, și are o suprafață de vânzare de 860 mp, iar parcarea dispune de 56 de locuri de parcare neexclusive, dintre care două locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
Echipa magazinului este formată din 16 colegi, iar programul de funcționare este de luni până sâmbătă, între 07:30 - 21:00, și duminică, între 08:00 - 19:00.
„Clienții care vor vizita magazinul PENNY din Darabani se vor bucura de un design modern și accesibil. Acesta reflectă evoluția strategică a retailerului PENNY în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară)”, declară reprezentanții retailerului.
Sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Citește și Susținerea producției naționale, strategia Penny pentru echilibrarea balanței comerciale a României
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 347 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
Anul trecut s-a încheiat pentru Penny România cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizare de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.