Penny, buget de 13,9 milioane euro pentru publicitate în luna mai

Retailerul Penny se află pe poziția secundă în clasamentul cheltuielilor de publicitate, alocând un buget de 13,9 milioane de euro (rate card) pentru promovarea produselor sale în luna mai, arată analiza de monitorizare mediaTRUST. Penny, buget de 13,9 milioane euro pentru publicitate în luna mai

În perioada 1-31 mai au fost difuzate 6.888 de reclame, iar publicul a fost expus în medie de peste 220 de ori pe zi la spoturile Penny. Brandul Penny a avut cea mai mare expunere la TV, cu 6.371 de spoturi difuzate, dintre care cele mai multe la N24 - 1.055 reclame. Prezența în presa scrisă și la radio este, de asemenea, limitată, cu un total de 517 reclame în aceste două medii.

În lista brandurilor de top cu cele mai mari cheltuieli în publicitate se regăsesc și Lidl, al cărui buget de publicitate s-a ridicat la 12,2 milioane euro (rate card) pentru 8.273 de reclame, dar și Kaufland, cu un rate card estimat la 10,4 milioane de euro și 10.333 de reclame. Cele mai multe difuzări ale spoturilor Kaufland au fost la Kiss TV (1.293 spoturi) și B1 TV (794 spoturi).

Citiți și: Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil

Brandul Profi a demonstrat o creștere substanțială a investițiilor și a activității de promovare, punând un accent deosebit pe consolidarea și extinderea prezenței în piață. Profi a difuzat un total de 10.943 de spoturi publicitare și a investit peste 9,9 milioane de euro (rate card) în campaniile sale publicitare. Publicul a fost expus în medie de peste 350 de ori pe zi la spoturile Profi. În cadrul perioadei monitorizate, Profi a difuzat peste 10.000 de spoturi publicitare la televizor pentru diverse produse promovate.

Mai mult, Carrefour se evidențiază ca un brand care desfășoară o promovare în toate mediile, inclusiv presa scrisă, radio și televiziune. Cu un buget de publicitate de 8,9 milioane de euro (rate card) și 6.619 spoturi difuzate în luna mai, se situează pe poziția a opta în clasamentul celor mai vizibile branduri.

Topul celor mai active zece branduri în advertising în luna mai se încheie cu Milka. Brandul a investit un total de 7,2 milioane de euro (rate card) în cheltuieli de publicitate și a difuzat 3.977 de spoturi în această perioadă.

Înființată în 1999, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST România este compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai îndelungată experiență pe piață si cel mai vast portofoliu de clienți. Compania oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

 

Retailerii alimentari au dominat piața de publicitate în noiembrie
Retailerii alimentari au dominat piața de publicitate în noiembrie
Retailerii alimentari au dominat piața investițiilor în publicitatea la radio, tv și presă scrisă în luna noiembrie, în top regăsindu-se...
Supermarketurile, cele mai mari cheltuieli de publicitate în iulie. Lidl detronează Penny, cu un buget de peste 14 milioane euro
Supermarketurile, cele mai mari cheltuieli de publicitate în iulie. Lidl detronează Penny, cu un buget de peste 14 milioane euro
Discounterul Lidl, care face parte din grupul Schwarz, s-a clasat pe primul loc în ceea ce privește cheltuielile de publicitate în intervalul...
Penny conduce clasamentul cheltuielilor de publicitate în iunie, cu un buget de 19 mil. euro, urmat de Lidl
Penny conduce clasamentul cheltuielilor de publicitate în iunie, cu un buget de 19 mil. euro, urmat de Lidl
Penny, lanțul de supermarketuri german de tip discount deținut de Rewe, a ocupat prima poziție în ceea ce privește cheltuielile de publicitate,...
Industria dulciurilor, investiții de 88 mil. euro în publicitate în primul trimestru. Milka și Kinder, lideri
Industria dulciurilor, investiții de 88 mil. euro în publicitate în primul trimestru. Milka și Kinder, lideri
Industria dulciurilor a investit în primele trei luni ale acestui an aproximativ 88 mil. de euro în campanii publicitare (cheltuieli calculate pe...