Pandemia de COVID-19 va avea efecte pe termen lung asupra retailului alimentar german

Efectele generate de pandemia de COVID-19 asupra retailului alimentar din Germania vor fi resimțite pe termen lung, potrivit unui studiu realizat de Institute of Brand Logic din Berlin. Pandemia de COVID-19 va avea efecte pe termen lung asupra retailului alimentar german

Mulți dintre cei 200 de reprezentanți intervievați au declarat că se așteaptă la un impact pe termen lung, dar și că durata și intensitatea crizei va decide evoluția industriei.

Potrivit studiului, măsurile adiționale de igienizarea au generat costuri mai mare, dar au dus și la scăderea numărului de zile de concediu medical luate de angajați, relatează ESM Magazine.

Majoritatea răspunsurilor (74%) a indicat că exista intenția de extindere a operațiunilor online încă dinainte de apariția pandemiei.

Pentru a reduce costurile, 78% dintre cei intervievați au spus că vor lua în calcul automatizarea depozitelor și a proceselor logistice, în vremece 67% și-au exprimat dorința de a intra în parteneriate pe zona de supply chain.

Un an al deciziilor pentru liderii din supply chain
Un an al deciziilor pentru liderii din supply chain
După câțiva ani de perturbări fără precedent, 2024 nu se anunță a fi mai ușor pentru liderii lanțurilor de aprovizionare. Institutul...
Gestionarea costurilor, prioritate absolută pentru directorii executivi din întreaga lume
Gestionarea costurilor, prioritate absolută pentru directorii executivi din întreaga lume
Există mai mult optimism cu privire la evoluțiile macroeconomice în 2024 în comparație cu anul trecut, arată datele unui studiul elaborat de...
Riscurile la care sunt expuse lanțurile de aprovizionare
Riscurile la care sunt expuse lanțurile de aprovizionare
De ani de zile, lanțurile de aprovizionare au reprezentat un motor pentru economia globală, asigurând livrarea de bunuri și o gamă largă de...
Provocări și oportunități în supply chain în 2023
Provocări și oportunități în supply chain în 2023
Pe tot parcursul anului, managerii responsabili cu buna funcționare a lanțurilor de aprovizionare au lucrat pentru a găsi echilibrul după doi...
Trendurile care marchează industria de retail & FMCG în acest an
Trendurile care marchează industria de retail & FMCG în acest an
În 2022, cel de-al treilea an de pandemie de COVID-19, lumea își continuă efortul de a reveni la normal și de a ieși din blocaj. Deși mai...
Retailul în tranziție: cum pot fi valorificate oportunitățile comerțului online
Retailul în tranziție: cum pot fi valorificate oportunitățile comerțului online
Revoluția digitală are un impact profund asupra industriei de retail, iar pe măsură ce comerțul online devine principalul canal de vânzare...