Pain Plaisir vrea să ajungă la 15 magazine în următorii 5 ani
Lanțul de brutărie artizanală Pain Plaisir pariază pe dezvoltarea businessului, obiectivul fiind acela de a atinge pragul de 15 magazine în următorii cinci ani.
”Anul acesta aniversăm 10 ani de la lansarea businessului pe piață și chiar dacă începutul a fost timid, pentru perioada următoare dezvoltare este o prioritate. Țintim să ajungem la 15 magazine până în 2027, însă vom vedea ce surprize ne relevă piața. Rămânem deschiși la oprtunități și căutăm să evoluăm”, spune Irina Stăncescu, cofondator Pain Plaisir
În prezent, Pain Plaisir deține patru magazine proprii, iar planul pentru anul acesta prevede continuarea investițiilor în expansiune. Astfel, în luna mai compania va deschide al cincilea magazin, lângă Parcul Carol și a semnat pentru un spațiu nou în complexul Moara Corbeanca, cu ținta de deschidere la începutul lunii iunie. ”În plus, nu excludem o a treia inaugurare spre finalul anului”, adaugă Irina Stăncescu.
Te-ar putea interesa și: Retailul în era conceptelor cu ADN local: băcănia Madame Delice Gourmet
În acest moment magazinele proprii generează 90% din totalul cifrei de afaceri, însă compania are un parteneriat cu 2 revânzători din retailul fizic, Real Foods și Librăria Humanitas Cotroceni. În plus, anul trecut Pain Plaisir a demarat colaborarea cu Sezamo și Freshful. ”Este puțin prematur să analizăm impactul listării în cele două platforme, însă cu siguranță reprezintă un canal de vânzare atractiv și cu potențial de creștere. Lucrăm cu ei să listăm mai multe produse, scopul nostru fiind de a ușura viața clientului Pain Plaisir”, punctează antreprenoarea.
Cu un portofoliu de peste 40 de produse, pâinea conduce clasamentul la capitolul vânzări, bagheta fiind cea mai bine vândută, urmată de pâinea țărănească și pâinea integrală, în timp ce în gama de viennoiserie, croissantele și pain au chocolat se detașează clar de restul produselor.
Fondată în 2013 de Irina Stăncescu și Tom Rees, Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă clienților produse de brutărie și patiserie proaspete, cu maia și fără coloranți, amelioranți sau conservanți. Compania deține patru magazine în București și un laborator de producție în Sema Park (București) inaugurat în 2022, investiția în noua unitate de producție ridicându-se la 900.000 de euro.