Pain Plaisir a relocat magazinul din Dorobanți într-un nou spațiu din aceeași zonă
Brutăria artizanală Pain Plaisir a inaugurat noul magazin din București, situat în zona Dorobanți, în urma unei investiții de 160.000 de euro, realizată din fonduri proprii.
Compania continuă planul de investiții și dezvoltare rezultat în urma derulării unui proiect co-finanțat de BERD pentru planificare strategică și poziționare pe piață. Astfel, concomitent cu relocarea magazinului din Dorobanți, compania a implementat un rebranding complet împreună cu agenția WOPA, precum și un design nou pentru magazine, în colaborare cu BL Associates.
Investițiile semnificative au fost direcționate către echipa de proiect, ambalaje noi, semnalistică și amenajare de spații. Furnizorii și colaboratorii Pain Plaisir, de la ingrediente la logistică, sunt companii locale, parte din așa numitul „lanț trofic” economic al antreprenoriatului românesc.
„Avem încredere în piața locală, în consumatorii români și în puterea comunităților unite, care s-a văzut și acum în criza generată de pandemie. Companiile care au reușit să fidelizeze clienții și chiar să dezvolte o comunitate în jurul afacerii lor vor trece cu bine, chiar dacă prin mari eforturi, de eventuala scădere economică care se preconizează”, a declarat Irina Stăncescu, co-fondator Pain Plaisir. „Ne-am dorit să păstrăm conceptul de magazin-destinație care ne caracterizează, unde clienții vor avea parte de aceleași servicii și produse de calitate, dar în care, în contextul actual, își vor putea face cumpărăturile rapid, cu ușurință și în siguranță”, a adăugat Irina Stăncescu.
În noul magazin Pain Plaisir, în conformitate cu indicațiile autorităților, vor avea acces doar două persoane în același timp, limitele de distanță vor fi semnalizate vizibil pe podea prin autocolante, iar purtarea măștii de protecție va fi obligatorie. De asemenea, pentru a limita timpul petrecut în magazin, gama de produse va fi restrânsă, pentru o perioadă, doar la cele esențiale.
De la înființare, compania a investit 570.000 de euro, principalele proiecte fiind deschiderea primei brutării și extinderea acesteia, dezvoltarea unui nou spațiu de producție, deschiderea celui de-al doilea magazin și relocarea acestuia, crearea identității și a magazinului online, implementarea software-ului ERP pentru planificarea producției și gestionarea afacerii, dar și inițierea unui proces de rebranding.
Cifra de afaceri a companiei a fost de aproape 1.7 milioane de euro în 2019, iar fondatorii estimează afaceri de circa 2 milioane de euro în 2020.