Pain Plaisir a relocat magazinul din Dorobanți într-un nou spațiu din aceeași zonă

Brutăria artizanală Pain Plaisir a inaugurat noul magazin din București, situat în zona Dorobanți, în urma unei investiții de 160.000 de euro, realizată din fonduri proprii. Pain Plaisir a relocat magazinul din Dorobanți într-un nou spațiu din aceeași zonă

Compania continuă planul de investiții și dezvoltare rezultat în urma derulării unui proiect co-finanțat de BERD pentru planificare strategică și poziționare pe piață. Astfel, concomitent cu relocarea magazinului din Dorobanți, compania a implementat un rebranding complet împreună cu agenția WOPA, precum și un design nou pentru magazine, în colaborare cu BL Associates.

Investițiile semnificative au fost direcționate către echipa de proiect, ambalaje noi, semnalistică și amenajare de spații. Furnizorii și colaboratorii Pain Plaisir, de la ingrediente la logistică, sunt companii locale, parte din așa numitul „lanț trofic” economic al antreprenoriatului românesc.

„Avem încredere în piața locală, în consumatorii români și în puterea comunităților unite, care s-a văzut și acum în criza generată de pandemie. Companiile care au reușit să fidelizeze clienții și chiar să dezvolte o comunitate în jurul afacerii lor vor trece cu bine, chiar dacă prin mari eforturi, de eventuala scădere economică care se preconizează”, a declarat Irina Stăncescu, co-fondator Pain Plaisir. „Ne-am dorit să păstrăm conceptul de magazin-destinație care ne caracterizează, unde clienții vor avea parte de aceleași servicii și produse de calitate, dar în care, în contextul actual, își vor putea face cumpărăturile rapid, cu ușurință și în siguranță”, a adăugat Irina Stăncescu.

În noul magazin Pain Plaisir, în conformitate cu indicațiile autorităților, vor avea acces doar două persoane în același timp, limitele de distanță vor fi semnalizate vizibil pe podea prin autocolante, iar purtarea măștii de protecție va fi obligatorie. De asemenea, pentru a limita timpul petrecut în magazin, gama de produse va fi restrânsă, pentru o perioadă, doar la cele esențiale.

De la înființare, compania a investit 570.000 de euro, principalele proiecte fiind deschiderea primei brutării și extinderea acesteia, dezvoltarea unui nou spațiu de producție, deschiderea celui de-al doilea magazin și relocarea acestuia, crearea identității și a magazinului online, implementarea software-ului ERP pentru planificarea producției și gestionarea afacerii, dar și inițierea unui proces de rebranding.

Cifra de afaceri a companiei a fost de aproape 1.7 milioane de euro în 2019, iar fondatorii estimează afaceri de circa 2 milioane de euro în 2020.
 

 

Ce planuri are Ototo, un concept de retail inovator care crește ca-n povești
Ce planuri are Ototo, un concept de retail inovator care crește ca-n povești
La puțin peste un an de la lansarea Ototo pe piață, Ana Tanasă, co-fondatoarea conceptului de retail care redefinește experiența de cumpărare,...
Pain Plaisir sau retailul ca experiență urbană
Pain Plaisir sau retailul ca experiență urbană
Pe o piață aglomerată, în care consumatorii sunt tot mai sofisticați, antreprenorii din spatele magazinelor Pain Plaisir au ales să mizeze pe...
  Pain Plaisir: două magazine noi și un plus de 30% al afacerilor pentru 2021
Pain Plaisir: două magazine noi și un plus de 30% al afacerilor pentru 2021
Lanțul de brutărie artizanală Pain Plaisir estimează că va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în creștere...
Pain Plaisir, investiții de 0,5 milioane de euro în extinderea businessului
Pain Plaisir, investiții de 0,5 milioane de euro în extinderea businessului
Retailerului și producătorul artizanal de produse de panificație Pain Plaisir a semnat un contract de închiriere pentru un spațiu de 1.000 de...