Pain Plaisir, investiții de 0,5 milioane de euro în extinderea businessului

Retailerului și producătorul artizanal de produse de panificație Pain Plaisir a semnat un contract de închiriere pentru un spațiu de 1.000 de mp în Sema Park pentru dezvoltarea unei noi unități de producție. Proiectul presupune o investiție de 400.000 de euro și este un prim pas în susținerea planurilor de dezvoltare pentru următorii doi ani. Pain Plaisir, investiții de 0,5 milioane de euro în extinderea businessului

”Am ales să ne extindem afacerea în Sema Parc cu un nou spațiu de producție, pentru poziționare și pentru facilitățile comunității dezvoltate aici. Strategia noastră, care se concentrează în acest moment doar pe București, este aceea de a deschide magazine “aproape de casă”, deoarece pâinea artizanală trebuie consumată proaspătă și cumpărată aproape zilnic, în lipsa agenților de conservare și afânare. Sema Parc ne-a oferit ingredientul unei comunități în care putem crește, așa cum ne dorim, în următorii ani”, a declarat Irina Stăncescu, Co-Fondator Pain Plaisir.

Astfel, compania are pe lista pentru anul acesta inaugurarea unei noi locații, dar și remodelarea unui magazin existent.
“Vorbim despre o investiție de 100.000 de euro în rețeaua de magazine pentru anul acesta. În luna iunie vom deschide al treilea magazin, în zona Piața Romană, pe strada George Enescu și căutam și alte spații pentru a continua extinderea anul viitor. Pentru 2022 plănuim încă trei magazine”, spune fondatoarea Pain Plaisir.

Pain Plaisir a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 1,5 milioane euro, în scădere cu 10% față de anul precedent. “Rezultatul vine pe fondul închiderilor și restricțiilor din sectorul HoReCa, care reprezenta 10% din totalul businessului. 2021 a început însă bine, pare că avem deja un plus de 2%. Este neglijabil la prima vedere, dar ținând cont că avem și datele pentru luna Martie, suntem bine prin comparație cu anul trecut”, mai punctează Irina Stăncescu.

Astfel, pentru 2021 compania preconizează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, creșterea fiind susținută de vânzările celui de-al treilea magazin. 
 

Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Pain Plaisir vrea să ajungă la 15 magazine în următorii 5 ani
Pain Plaisir vrea să ajungă la 15 magazine în următorii 5 ani
Lanțul de brutărie artizanală Pain Plaisir pariază pe dezvoltarea businessului, obiectivul fiind acela de a atinge pragul de 15 magazine în...
Pain Plaisir sau retailul ca experiență urbană
Pain Plaisir sau retailul ca experiență urbană
Pe o piață aglomerată, în care consumatorii sunt tot mai sofisticați, antreprenorii din spatele magazinelor Pain Plaisir au ales să mizeze pe...
  Pain Plaisir: două magazine noi și un plus de 30% al afacerilor pentru 2021
Pain Plaisir: două magazine noi și un plus de 30% al afacerilor pentru 2021
Lanțul de brutărie artizanală Pain Plaisir estimează că va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în creștere...
Pain Plaisir a relocat magazinul din Dorobanți într-un nou spațiu din aceeași zonă
Pain Plaisir a relocat magazinul din Dorobanți într-un nou spațiu din aceeași zonă
Brutăria artizanală Pain Plaisir a inaugurat noul magazin din București, situat în zona Dorobanți, în urma unei investiții de 160.000 de...