Pain Plaisir: două magazine noi și un plus de 30% al afacerilor pentru 2021
Lanțul de brutărie artizanală Pain Plaisir estimează că va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în creștere cu 30% față de 2020. Evoluția are la bază în principal expansiunea, retailerul inaugurând recent a treia unitate comercială.
“Suntem plini de optimism, curaj și speranțe, tocmai de aceea ne și extindem. Comportamentul de consum s-a schimbat în urma evenimentelor din ultimul an și credem că nevoia de a consuma produse bune, sănătoase și proaspete este mai mare ca niciodată. Ne dorim să ajungem cât mai aproape de clienții noștri și de a avea cât mai multe magazine, astfel încât să nu mai avem cozi mari și celor care ne apreciază să le fie ușor să ne găsească. Vânzările au crescut până acum cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut. Vom finaliza anul cu o creștere de cel puțin 30%”, spune Irina Stăncescu, co-fondator Pain Plaisir.
Astfel, 2022 este un an de mari schimbări pentru Pain Plaisir. Compania a deschis al treilea magazin din rețea și în luna noiembrie va inaugura o nouă locație în cartierul Bucureștii Noi. De asemenea, în două săptămâni vor fi demarate lucrările la un nou spațiu de producție mai mare în incinta Sema Park, urmând ca la final de septembrie să fie centralizate toate activitățile de producție.
Investiție de 120.000 euro în cel de-al treilea magazin Pain Plaisir
Cel de-al treilea magazin Pain Plaisir a fost inaugurat pe 17 iulie, pe strada George Enescu, nr. 25, într-o locație care nu a mai fost pe piață din anii '90. Magazinul este cea mai mare unitate comercială din rețea, având o suprafață de 70 de metri pătrați și aduce un element de noutate, in-store baking pentru tartine și produse sărate. Gama de produse este similară celorlalte două locații: produse proprii, aproximativ 100 SKU-uri și produse de la terți – zacuscă, dulceață, sirop, vin, iaurt, brânzeturi etc –, aproximativ 250 SKU-uri.
“Ne dorim să fim prezenți în zone cu multe locuințe, dar și cu trafic pietonal intens, iar această parte a orașului este foarte căutată”, adaugă fondatoarea Pain Plaisir.
Investiția s-a ridicat la 120.000 de euro, investițiile semnificative fiind direcționate către echipa de proiect, amenajare și echipamente.
“De la înființare și până acum, am investit aproximativ 900.000 euro, principalele proiecte fiind deschiderea primei brutării și extinderea acesteia, dezvoltarea unui nou spațiu de producție, deschiderea celui de-al doilea magazin și relocarea acestuia, deschiderea celui de-al treilea magazin, dar și crearea identității vizuale și rebranding a magazinului online, implementarea software-ului ERP pentru planificarea producției și gestionarea afacerii. Ne vom concentra eforturile pe deschiderea de noi magazine în cursul anului viitor, preconizăm cel puțin trei locații noi”, mai spune Irina Stăncescu.
Fondată în 2013 de Irina Stăncescu și Tom Rees, Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă clienților produse de brutărie și patiserie proaspete, cu maia și fără coloranţi, amelioranţi sau conservanți. Compania deține trei magazine în București: în Kiseleff, Floreasca și Enescu.