O săptămână până la Conferința Progresiv - The Age of Disruption: detalii privind participarea și program

Săptămâna viitoare are loc cea de-a 20-a ediție a Conferinței Progresiv, The Age of Disruption. Timp de trei zile, la Hotel International din Sinaia, speakeri de top ne vor împărtăși cele mai noi tendințe și strategii vitale pentru industria de retail. O săptămână până la Conferința Progresiv - The Age of Disruption: detalii privind participarea și program

Având în vedere contextul actual și evoluția rapidă a infectărilor cu Sars-Cov-2, actualizăm permanent măsurile de siguranță necesare pe toată perioada Conferinței Progresiv. Pentru că ne dorim ca toți participanții să fie în siguranță, am decis să cerem tuturor ca, pe lângă certificatul verde, să prezinte și un test negativ (test antigen nu mai vechi de 48 de ore sau un test PCR realizat cu cel mult 72 de ore înaintea evenimentului).

Facem mențiunea că testarea nu exclude certificatul verde, este doar o formă de a ne asigura că evenimentul se desfășoară în condiții de maximă siguranță din punct de vedere epidemiologic.

Program Conferința Progresiv - The Age of Disruption

Miercuri, 20 octombrie, participanții sunt așteptați la cele două sesiuni de Leadership Cinema + Workshop by John Maxwell Team, urmate de Welcome Cocktail & Dinner.

Joi, 21 octombrie, vom avea trei sesiuni plenare, cu Keynote Speakers precum Daniel Chorbadjian, Managing Director Nielsen IQ Eastern Europe, Lenneke Schils, Global Insights Director FMCG GfK și Chris Roebuck, Organisational Success Advisor, și prezentări de top, astfel:

Industry status: Navigating the Shifting Retail Landscape

  • Ruxandra Târlescu, Partner PwC
  • Lenneke Schils, Global Insights Director FMCG GfK & Diana Scăunașu, Country Lead Consumer Panel GfK România
  • Lucija Vidis Roic, Project leader Core member of the Consumer Goods practice Boston Consulting Group Budapest

Rethinking retail for the new shopper

  • Dorian Cazacu, Senior Client Director Ipsos Romania
  • Paul Barnett, Președinte Ursus Breweries
  • Jovan Radosavljevic, CEO Coca-Cola HBC România

Unlocking the e-commerce opportunity

  • Julian Munch, CEO Carrefour
  • Andrei Elvădeanu, Director Cercetare Cantitativă iSense Solutions
  • Arnaud Dussaix, Consultant de strategie eMAG
  • Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP VTEX

Vineri, 22 octombrie, vom afla insight-uri valoroase despre personalizare și loializare de la Matthew Brown, Retail Futurist & Managing Director Echochamber și Marius Luican, Managing Director Reveal Marketing Research și vom aduce în lumina reflectoarelor strategia de viitor a unora dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail prin interviurile one-to-one cu Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România & Moldova, Daniel Gross, CEO Penny și Tiberiu Dănețiu, Marketing Director Auchan Retail România .

Programul complet și alte detalii despre Conferința Progresiv - The Age of Disruption pot fi găsite aici. 

Cine urcă pe scena Conferinței Progresiv, între 22-24 martie: speakerii The Great Game of Retail
Cine urcă pe scena Conferinței Progresiv, între 22-24 martie: speakerii The Great Game of Retail
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business dedicat industriei de retail & FMCG, revine cu o nouă ediție, în perioada 22-24...
Noi speakeri de top confirmați la Conferința Progresiv - Unlock the Future
Noi speakeri de top confirmați la Conferința Progresiv - Unlock the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața românească de retail & FMCG, anunță noii speakeri ce se alătură...
Noi speakeri de top confirmați la Conferința Progresiv - The Age of Disruption
Noi speakeri de top confirmați la Conferința Progresiv - The Age of Disruption
Daniel Chorbadjian (Managing Director NielsenIQ Eastern Europe), Jovan Radosavljevic (Director General Coca-Cola HBC România), Paul Barnett...
Cum arată noua eră a retailului? Află la Conferința Progresiv - The Age of Disruption
Cum arată noua eră a retailului? Află la Conferința Progresiv - The Age of Disruption
Într-o industrie dinamică și sensibilă la orice schimbare în comportamentul de consum precum retailul, pandemia de COVID-19 a fost cel mai...