Moldovan Carmangerie deschide primul magazin din Oradea
Compania Moldovan Carmangerie, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse din carne din județul Cluj, inaugurează săptămâna aceasta primul magazin din Oradea în urma unei investiții de 100.000 euro.
Situat în Galeriile Kaufland Oradea-Ioșia, magazinul reprezintă cea de-a 37-a unitate din rețeaua Moldovan.
„Chiar dacă anul acesta este unul de consolidare a afacerii noastre în vederea relansării expansiunii în 2025, am finalizat investiția de la Oradea pe care am avut-o în plan la sfârșitul anului trecut. Mă bucur că am reușit să aducem povestea Moldovan în acest oraș al bunului gust și sper ca orădenii să aprecieze produsele noastre și măiestria cu care sunt făcute”, a declarat Cosmin Moldovan, fondator și Director General al Moldovan Carmangerie.
Cu o suprafață de 104 mp și șase locuri noi de muncă create, magazinul aduce în fața publicului orădean conceptul cu care Moldovan Carmangerie s-a consacrat pe piața clujeană în ultimii zece ani, și care combină zona de vânzare a produselor și preparatelor din carne cu o zonă bistro. Astfel, în magazinul din Galeriile Kaufland Oradea-Ioșia, clienții vor găsi atât produse semipreparate (marinate, burgeri, mici), mezeluri, produse de gastronomie de tip ready to eat (Mintenașuri, Ferme de familie), mâncăruri gătite în bucătăria Moldovan (ciorbe, garnituri, salate), lactate și brânzeturi produse în ferma Moldovan de la Mociu sub brandul Lăptăria M, cât și produse conexe de brutărie, patiserie și cofetărie ale unor producători locali parteneri ai companiei clujene.
Citiți despre începuturile businessului Carmangeria Moldovan Sânnicoară AICI.
Moldovan Carmangerie este o afacere de familie înființată în 1994, în Sânnicoară (județul Cluj), din pasiunea pentru măcelărie a lui Ștefan și Cosmin Moldovan, tată și fiu. În timp, a ajuns una dintre cele mai importante companii de pe piața cărnii și preparatelor de carne din Cluj. În 2014, a fost prima carmangerie care a adus pe piața locală conceptul de magazin-bistro, gândit astfel încât să ofere posibilitatea clienților nu doar de a ne cumpăra produsele, ci și de a consuma preparate calde pregătite pe loc. În prezent, Moldovan Carmangerie înseamnă 400 de angajați, o rețea de 37 de magazine în Cluj, Bistrița și Bihor, un magazin online, un restaurant, două unități de producție, o secție de gastronomie, un depozit logistic și o fermă de vaci la Mociu, cu linie de procesare și ambalare a laptelui.