MOL România lansează propriul blend de cafea

MOL România lansează un blend de cafea prăjit și ambalat în prăjitoria dedicată, Roastar. Acesta este deja disponibil în toate stațiile MOL care comercializează cafeaua Fresh Corner. MOL România lansează propriul blend de cafea

”În fiecare secundă sunt savurate două cafele Fresh Corner în rețeaua de stații de servicii a Grupului MOL, iar acest brand este foarte apreciat de clienții noștri. Ne bucurăm că acum vom reuși să surprindem și mai bine preferințele lor, cu fiecare ceașcă”, spune Camelia Ene, Country Chairman & CEO MOL România.

Noul blend Fresh Corner a fost realizat sub coordonarea baristei Anita Nagy-Bertók, Head of Coffee la Roastar. Rețeta a fost perfecționată printr-un proces de testare la care au participat peste 2.000 de clienți din 6 țări. Blend-ul este prăjit și ambalat în prăjitoria dedicată, Roastar, din Ungaria. Aceasta a fost inaugurată în anul 2022. Aici este depozitată și cafeaua verde, iar specialiștii se ocupă de tot procesul pregătirii acesteia, de la prăjirea boabelor de cafea, ambalarea produselor, controlul calității, până la pregătirea acestora pentru livrarea către stațiile de servicii MOL.

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 27 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 241 de stații de servicii la nivel național, două depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd și un terminal GPL la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de 258 de angajați proprii.

 

Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Deși sub presiune în ultimii trei ani, piața de cafea continuă să demonstreze reziliență. Concret, 2023 a adus o ușoară scădere în volum,...
Geanina Ghiculescu, numită Retail Commercial Director în cadrul MOL România
Geanina Ghiculescu, numită Retail Commercial Director în cadrul MOL România
După aproape 21 de ani în cadrul Metro Cash&Carry România, Geanina Ghiculescu a fost numită în luna octombrie Retail Commercial Director pentru...
L. Borviz, MOL România: „Avem și expertiza și resursele necesare pentru a investi și ne dorim să facem acest lucru”
L. Borviz, MOL România: „Avem și expertiza și resursele necesare pentru a investi și ne dorim să facem acest lucru”
România joacă un rol important pentru grupul MOL, divizia locală fiind, în multe domenii, un deschizător de drumuri. Un exemplu este Fresh...
Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Mol a inaugurat recent cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană. Compania a început procesul de transformare a stațiilor...
Grupul petrolier MOL achiziționează un producător de apă minerală
Grupul petrolier MOL achiziționează un producător de apă minerală
Grupul petrolier ungar MOL a anunțat achiziția companiei Fonte Viva, un producător de apă minerală din Ungaria. „Achiziția se încadrează...
MOL România continuă extinderea conceptului Fresh Corner
MOL România continuă extinderea conceptului Fresh Corner
MOL România a deschis două noi benzinării, la Râșnov și Bușteni, continuând în același timp implementarea conceptului Fresh Corner în...