Metro scoate la bătaie 200 de locuri de muncă

Peste 200 de locuri de muncă sunt disponibile în perioada următoare în cadrul echipei Metro, liderul comerțului cu ridicata din România. Mai mult, data de 1 august vine cu o creștere de 50% pentru tichetele de masă, valoarea acestora urmând să fie de 30 lei, valoarea cea maximă reglementată de autorități.  Metro scoate la bătaie 200 de locuri de muncă

Venitul mediu lunar pentru un lucrător polivalent (Consilier de Vânzări Senior) la Metro va fi de 5.300 lei brut (aproximativ 3.300 lei net) de la 1 august, poziție pentru care Metro are deschise peste 100 posturi. Această sumă, care reprezintă venitul unui lucrător, include salariul, tichete de masă, bonus de vacanță, cupoane anuale de Paște și de Crăciun, bonus trimestrial de performanță, spor de 50% pentru 5 zile lucrate în tură de noapte, precum și alte tipuri de bonusuri și sporuri conform Contractului Colectiv de Muncă și a politicilor de compensații și beneficii.

Citește și: Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani

„Îmbunătățirea constantă a pachetului salarial total oferit reconfirmă angajamentul Metro România de a-și susține echipa cu pachete competitive de compensații și beneficii pe piața muncii. Cu majorarea salariilor, a sporurilor, tichetelor și a schemei de bonusare avem o creștere de 15% față de anul trecut, reprezentând în același timp o recunoaștere a eforturilor depuse an de an pentru atingerea obiectivelor", a declarat Rodica Rapcea, Director Resurse Umane Metro România.

Printre beneficiile extra de care poate dispune un lucrător comercial din cadrul echipei Metro România se numără: tichete de masă și primă de vacanță; asigurare medicală privată; bonusuri de performanță; zile suplimentare de concediu pentru diverse ocazii; acces la consiliere psihologică, financiară și juridică pentru angajat și familia sa; prime de Sărbători și pentru diferite ocazii (căsătorie, naștere copil, deces); bonus de recomandare; reduceri la abonamente medicale și sportive; bonus de fidelitate.

Metro este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, Metro are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. 
 

Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
După aproape patru ani la conducerea Metro România, Adrian Ariciu a fost promovat Executive Vice President pentru Europa de Est în cadrul...
Metro România lansează platforma de comunicare
Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"
Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să...
Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România
Irinel Popescu, promovat în echipa de top management a Metro România
Începând cu data de 1 octombrie, Irinel Popescu va prelua funcția de Director de Vânzări și Operațiuni a Metro România, extinzându-și aria...
Metro România are un nou Director de Marketing
Metro România are un nou Director de Marketing
Andreea Beekman a preluat funcția de Head of Marketing în cadrul Metro România începând cu luna august. Anterior, din 2018 până în 2020,...
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Comerțul de proximitate se va dezvolta și mai mult în contextul aglomerărilor urbane, motiv pentru care va fi în continuare nevoie de comerț...
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...