Metro lansează a doua ediţie a competiţiei Metro – Starurile Comunităţii

Metro Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială Metro – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care contribuie semnificativ la viaţa şi dezvoltarea comunităţii din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale.Metro lansează a doua ediţie a competiţiei Metro – Starurile Comunităţii

“ Poveștile antreprenorilor înscrise anul trecut în competiţie ne-au convins să continuăm căutarea modelelor locale, prin lansarea celei de-a doua ediție a competiției Metro – Starurile Comunității.” a declarat Gilles Roudy, Director General Metro Cash & Carry România.

Prin cea de-a doua ediție a programului, Metro își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în dezvoltarea comunităților locale, să încurajeze și să răsplătească inițiativele de responsabilitate socială la nivelul întreprinderilor mici și mijlocii. 

Cele mai votate 10 proiecte intră în finală

În perioada 23 aprilie – 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în secțiunea dedicată – www.Metro.ro/starurile-comunitatii. Poveștile care descriu implicarea în comunitate pot fi completate cu imagini și înregistrări video, pentru a atrage voturile publicului.  Publicul larg își poate susține proiectul preferat până în 23 iulie, când cele mai votate 10 proiecte vor intra în faza de validare și vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi în finala Metro – Starurile

Comunității și vor fi supuse evaluării unui juriu format din experți în zone cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media specializată.

Finaliștii vor câștiga premii în valoare totală de 70.000 de lei, în funcție de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament. Astfel, premiul I constă în 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei și premiul III – 15.000 de lei. În plus, ceilalți șapte finaliști vor fi recompensați cu vouchere de cumpărături în magazinele Metro Cash & Carry România, în valoare totală de 5.000 de lei.

Susţinătorii competiţiei

La fel ca în 2014, Metro – Starurile Comunității are parte de susținerea Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC), partenerul Metro în dezvoltarea competiției, responsabil pentru validarea celor 10 proiecte finaliste pe teren.
În plus, brutăria Concordia, afacere socială care asigură un circuit complet pentru ca tinerii dezavantajați, cu puține șanse de reușită, să se integreze pe piața muncii, a fost câștigătorul premiului primei ediții a Metro – Starurile Comunității. Fiind un adevărat exemplu de bune practici în susținerea unor grupuri dezavantajate social, Concordia Development SRL se alătură în 2015 competiției, ca parte din juriu.

Juriul competiţiei “METRO – Starurile Comunității 2015” este format din experţi din domeniile antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media:

  •  Gilles Roudy, Director General Metro Cash & Carry România;
  •  Radu Merică, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană; 
  •  Marius Ghenea, antreprenor român, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”;
  •  Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro;
  •  Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC);
  •  Alice Stavride, Administrator Concordia Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare Concordia.

Metro – Starurile Comunității, o inițiativă la nivel internațional

Metro – Starurile Comunității face parte din strategia companiei de responsabilitate socială și este în linie cu noua poziționare – You&Metro - care însumează eforturile companiei de a deveni cei mai buni parteneri ai întreprinzătorilor independenți.

Inițiativa a pornit în 2014, cu ocazia aniversării a 50 de ani de Metro Cash & Carry la nivel internațional. Competiția a fost implementată în 17 țări, unde echipele Metro s-au implicat în identificarea și recunoașterea antreprenorilor care au înscris, în total, 1.400 de proiecte de susținere a comunităților locale. Participanții ediției din 2014 s-au bucurat de sprijinul publicului larg, poveștile înscrise însumând peste 1.2 milioane de voturi.


 

Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, a desemnat câștigătorii ediției...
Metro România lansează platforma de comunicare
Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"
Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...