Metro extinde portofoliul de produse din carne roșie

În 2022, Metro are în focus asigurarea unui sortiment extins în ceea ce privește gama de carne producție proprie, atât prin prisma nivelurilor de calitate, de la produse de bază, până la produse premium, cât mai ales prin oferirea unor alternative care să asigure clienților profesioniști produse porționate, calibrate, gata de gătit, cu ambalări profesionale, toate concepute pentru a optimiza profitul afacerilor pe care aceștia le dețin. Metro extinde portofoliul de produse din carne roșie

În acest sens, Metro extinde portofoliul de produse din carne roșie, atât cu produse producție proprie, cât și cu articole de vită provenite de la producători de top din întreaga lume.

„Noutatea sezonului o reprezintă gama de marinate din porc și oaie, dezvoltată în cadrul Centrului de Producție Proprie din Ștefănești, care se alătură produselor deja disponibile la raft: carne de porc feliată și calibrată, carne tocată, mici și cârnați, carne de vită porționată și calibrată. Centrul de carne, producție proprie Metro din Ștefănești a fost conceput și dezvoltat pentru a deveni o sursă constantă de aprovizionare pentru antreprenori, iar produsele dezvoltate aici reflectă experiența și know-how-ul Metro, care, cu peste 40 de milioane de kilograme de carne distribuite anual, este un reper incontestabil în materie de soluții specifice pieței locale de carne”, declară reprezentații Metro.


Citește și: Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani


„Ne-am dorit o locație modernă, spațioasă, cu o capacitate mare de producție, care să garanteze un flux constant de marfă la cele mai înalte standarde către clienții noștri, pentru a le asigura competitivitatea în orice moment. Gama de preparate din carne producție proprie Metro include soluții complete, inspirate din activitatea, cerințele și feedbackul clienților noștri și ne bucurăm că o putem îmbunătăți constant”, completează Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Gama de marinate care poate fi găsită acum la raft include, printre altele, piept de porc feliat, marinat cu usturoi negru sau ușor picant, pastramă de oaie marinată în baiț, ceafă de porc marinată, ușor picantă, sau ceafă de porc feliată, marinată, Maitre d’Hotel.

Toate produsele dezvoltate în unitatea de producție proprie din cadrul platformei logistice pe care Metro o deține la Ștefănești sunt obținute cu ajutorul unor echipamente de ultimă generație, prin respectarea cu strictețe a tuturor măsurilor de siguranță, din materie primă premium, elemente care garantează calitatea superioară a fiecărui articol. Totodată, produsele provenite din linia de producție proprie vor fi împachetate și ambalate ATM (ambalare în atmosferă controlată), astfel încât proprietățile cărnii să rămână neschimbate. Toate produsele sunt concepute în funcție de specificul și nevoile antreprenorilor HoReCa și revânzători.

Mai mult, Metro vine în întâmpinarea clienților profesioniști cu prețuri și mai avantajoase în zona de produse proaspete, oferindu-le acum un preț mai mic în funcție de cantitatea cumpărată la o multitudine de produse proaspete din categoriile de carne, pește, fructe și legume. Aceste produse sunt semnalizate la raft cu eticheta verde.

 

Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea se bucură de o incidență ridicată în consum, însă clienții rămân în zona de confort, carnea de pui și cea de porc fiind alese de...
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Ultimii aproape trei ani au fost un antrenament extraordinar pentru noi în ceea ce privește dezvoltarea rezilienței și a soluțiilor pentru orice...
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Comerțul de proximitate se va dezvolta și mai mult în contextul aglomerărilor urbane, motiv pentru care va fi în continuare nevoie de comerț...
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...