Mega Image dezvoltă o soluție proprie de livrare rapidă
Mega Image continuă investițiile în e-commerce și lansează propriul serviciu de livrare rapidă pentru cumpărăturile prin aplicația de mobil din supermarketul online. Astfel, prin dezvoltarea aplicației de mobil, Mega Image continuă să ofere acces rapid la produse alimentare și pentru casă, livrate acasă în maximum 90 de minute. În prezent, serviciul de livrare rapidă poate fi accesat în toate sectoarele din București și parțial în zona Pipera, în aria de activitate a 33 de magazine Mega Image, urmând ca până la finalul anului să fie extins în alte 37 de magazine. Planul de dezvoltare pe termen lung include extinderea serviciului la nivel național, potrivit unui comunicat de presă.
În același timp, pentru a susține întreaga activitate de e-commerce, a fost dezvoltat un depozit dedicat, doar pentru comenzile online, care se întinde pe o suprafață de 4600 mp și prin care procesele de sortare, împachetare și reaprovizionare sunt eficientizate. Mai mult, pentru a eficientiza procesul de livrare a comenzilor, magazinul online este deservit de un depozit nou, situat în Chitila, desfășurat pe o suprafață de 4600 mp. Proiectul face parte din Chitila Logistics Hub și este dezvoltat de Globalworth în asociere cu Global Vision. Noul depozit include soluții reale pentru eficientizare și performanță logistică: utilizarea luminii naturale la interior, termoizolare și suprafețe de trafic greu care respectă cele mai noi criterii de siguranță și sustenabilitate, precum şi modalități de încălzire și ventilare de ultimă generație.
Investițiile fac parte din strategia companiei de accelerare a dezvoltării pe partea de e-commerce, în contextul actual în care cererea pentru cumpărăturile online, livrate rapid și în siguranță, a crescut semnificativ.
„Ultimele luni ne-au demonstrat că trebuie să ne adaptăm rapid și să găsim soluții concrete pentru cumpărăturile online, cu livrări acasă într-un timp foarte scurt și în siguranță. Cererea pentru cumpărăturile online a crescut semnificativ în această perioadă și am alocat investiții suplimentare pentru a accelera dezvoltarea noastră pe partea de e-commerce. Venim mai aproape de clienții noștri și îi ajutăm să rămână conectați la Mega-ul din proximitate printr-o soluție rapidă de livrare, direct din aplicația de mobil. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără investițiile în eficientizarea proceselor operaționale, motiv pentru care volumul comenzilor este acum susținut de un nou depozit, situat în apropierea Bucureștiului“, spune Adrian Nicolaescu, Vicepreședinte marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image.