Magazinul fizic Origini își închide porțile

La zece ani de la deschidere magazinul cu produse naturale românești Origini își închide porțile. Proprietarii din spatele businessului nu au expus motivele deciziei, însă au ținut să precizeze că povestea Origini merge mai departe la fermă, produsele putând fi achiziționate online, atât de pe platforma proprie, cât și de pe sezamo.ro. Magazinul fizic Origini își închide porțile

„După 10 ani, magazinul fizic Origini își închide porțile. Am oprit vitrinele și am stins lumina. A venit momentul ca acest capitol din bulevardul Carol, nr. 32, să se încheie. Origini își continuă povestea la fermă. Acolo, muncim cu drag în fiecare zi și punem suflet pentru ca fiecare consumator să se bucure de produse proaspete livrate săptămânal acasă sau la birou”, au precizat reprezentanții Origini.

Focus pe producție și magazinul online

Magazinul a fost deschis acum 10 ani, într-un spațiu deținut de Ioan Colțan, fondatorul businessului și a venit ca o completare a activității de la ferma dintre Breaza și Talea, pe Valea Prahovei. Acolo, antreprenorul producea lactate și brânzeturi, specialități crud-uscate din carne, dar și miere, legume și fructe. De-a lungul timpului portofoliul a fost extins astfel încât, în acest moment, sortimentația online include și specialități franțuzești produse home-made, pește și produse pe bază de pește, dar și conserve de legume sau dulciuri produse de Ambrozia. Origini acoperă și segmentul de livrare la domiciliu, livrarea fiind gratuită pentru comenzile de peste 200 de lei, în timp ce pentru valorile mai mici de 200 de lei taxa de livrare fiind de 20 de lei.

Potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanțe, compania a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 2,33 de milioane de lei, în scădere cu 17% față de anul precedent și un profit de 15.00 de lei.

Origini nu este însă singurul retailer care a luat decizia de a închide magazinul. La începutul acestui an La Prăvălescu anunța că închide băcănia, iar printre retailerii care au depus armele se numără și Băcănia Penciu, Mesange Fromagerie sau Donia Băcănia cu suflet.

 

 

Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Deși încă nu putem vorbi despre o maturizare, evoluția pieței de e-grocery din ultimul an, de 36,4%, potrivit datelor NielsenIQ, diversificarea...
Băcănia Rod, retailerul pentru care reinventarea face parte din strategia de dezvoltare
Băcănia Rod, retailerul pentru care reinventarea face parte din strategia de dezvoltare
În timp ce pentru multe businessuri pandemia a venit cu dificultăți greu de depășit, pentru altele a reprezentat o perioadă bună de reașezare...
Băcănia Yama, conceptul care folosește „local” drept atu pentru securizarea unei creșteri sustenabile
Băcănia Yama, conceptul care folosește „local” drept atu pentru securizarea unei creșteri sustenabile
Deschisă în primăvara anului trecut, Băcănia Yama a mizat pe legătura cu gusturile copilăriei pentru a atrage clienți noi într-o perioadă...
Magazinul specializat ”La Prăvălescu” își închide porțile
Magazinul specializat ”La Prăvălescu” își închide porțile
La șase ani de la lansarea businessului, prăvălia ”La Prăvălescu” își închide porțile. Proprietarii din spatele retailerului nu au expus...