L’Oréal extinde rețeaua de magazine proprii cu o premieră europeană

După locațiile Kiehl’s, Atelier Cologne și Armani Beauty, L’Oréal pune pe harta magazinelor proprii și YSL Beauty. Este primul boutique monobrand Yves Saint Laurent din Europa, locație deschisă în Mall Băneasa Shopping City din București. Cu această inaugurare, L’Oréal România a bifat magazinul cu numărul 20 pe care îl administrează. L’Oréal extinde rețeaua de magazine proprii cu o premieră europeană

YSL Beauty boutique oferă acces la produse și servicii exclusive, care nu sunt comercializate în alt magazin pe teritoriul țării. În plus, locația pune la dispoziția clienților tehnologia ModiFace care integrează componente de realitate augmentată și inteligență artificială și pot ajuta consumatorii să aleagă cele mai potrivite produse de machiaj.

„Vom pune accent pe serviciile oferite consumatorilor noștri, începând de la consilierea profesională și personalizată a fiecărui client și terminând cu serviciile de gravură a produselor alese. Ne dorim ca Boutique-ul YSL să devină o nouă destinație de beauty «haute-couture», unde clienții vor fi introduși în universul unui brand care are puterea și resursele creative de a se reinventa permanent”, susține Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Lux din cadrul L’Oréal România.

YSL Beauty face parte din portofoliul L’Oréal România din 2013, odată cu lansarea Diviziei de Produse de Lux. În prezent, divizia de produse de lux a L’Oréal România oferă consumatorilor 11 mărci exclusiviste și operează 11 magazine proprii.

Pe piața locală, L'Oréal are o istorie de 22 de ani, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de cosmetice alături de Avon și Beiersdorf.

L’Oréal România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 449,5 milioane de lei, în creștere cu 21,6% față de 2017, respectiv un profit net de 49,2 milioane de lei, potrivit ultimelor date financiare disponibile.


 

Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la...
Focus pe sustenabilitate: ce planuri are L’Oréal România
Focus pe sustenabilitate: ce planuri are L’Oréal România
L’Oréal România adoptă o serie de măsuri pentru a contribui la reducerea poluării, îmbunătățirea calității aerului în România și...