Loialitatea față de un magazin, anulată de lipsa măsurilor de siguranță

Shopperii din Marea Britanie renunță la cumpărăturile făcute din magazinele frecventate des dacă măsurile de siguranță privind limitarea răspândirii coronavirusului nu sunt respectate, arată un studiu realizat de Cennox, firmă specializată în tehnologie bancară, citat de The Grocer. Loialitatea față de un magazin, anulată de lipsa măsurilor de siguranță

Două treimi dintre cei chestionați (69%) susțin că loialitatea față de un anume supermarket este anulată de lipsa măsurilor de siguranță. Aproape jumătate dintre shopperii care au luat partea la studiul Cennox (46%) cred că măsurile de siguranță luate de retaileri au fost fie prea puține, fie ineficiente. Doar 7% dintre cei chestionați au răspuns că au încredere completă că retailerii iau toate măsurile necesare pentru siguranța clienților. Alți 13% dintre respondenți susțin că au evitat să meargă la supermarket de când a fost declanșată pandemia.

„În acest moment, retailerii nu își permit să adopte măsuri parțiale pentru siguranța clienților. Au petrecut mulți ani construind sisteme complexe de loialitate pentru a convinge clienții să se întoarcă în magazinele lor. Acum, cel mai bun sistem de fidelizare este să îi asiguri că ai implementat toate măsurile de siguranță posibile. Acesta este noul standard pentru a atrage clienții, cel puțin în viitorul apropiat”, susține Nick Cockett, reprezentantul Cennox.

Recent, premierul britanic, Boris Johnson, a anunțat că purtarea măștii va deveni obligatorie în toate magazinele începând cu 24 iulie. Nerespectarea noilor reguli anunțate pentru retailul britanic va duce la amenzi care pot ajunge la 100 de lire sterline, iar angajații magazinelor sunt chiar încurajați să anunțe Poliția atunci când clienții nu vor să se conformeze noii reguli.

Decizia, similară cu cea luată de alte state europene, le va oferi clienților mai multă încredere că pot face cumpărături în siguranță, potrivit ministrului britanic al Sănătății, Matt Hancock.

 

Comportamentul de cumpărare, sub impactul promoțiilor și al experiențelor in-store
Comportamentul de cumpărare, sub impactul promoțiilor și al experiențelor in-store
După un 2020 ca un roller coaster pentru industria bunurilor de larg consum, 2021 vine cu noi tipare la nivel de consum, dar și de comportament de...
Bilanțul măsurilor de siguranță față în față cu cel de-al doilea val al pandemiei
Bilanțul măsurilor de siguranță față în față cu cel de-al doilea val al pandemiei
Extinderea alarmantă a cazurilor de infectare cu noul coronavirus la nivel european a dus din nou la măsuri extreme luate de autorități....
20 de milioane de lei, investiția Kaufland în implementarea măsurilor de siguranță
20 de milioane de lei, investiția Kaufland în implementarea măsurilor de siguranță
În contextul pandemie de Covid-19, încă din luna martie retailerii au implementat toate măsurile de siguranță impuse de autorități. De la...
Morrisons impune din nou restricții privind achizițiile de gel igienizant și hârtie igienică
Morrisons impune din nou restricții privind achizițiile de gel igienizant și hârtie igienică
În contextul evoluțiilor cazurilor de Covid-19 pe teritoriul Marii Britanii, retailerii au reînceput să introducă restricții în privința...
Dimensiunea financiară a măsurilor implementate de producători în vreme de criză
Dimensiunea financiară a măsurilor implementate de producători în vreme de criză
Odată cu pandemia de COVID-19, percepția asupra produselor FMCG s-a schimbat radical și nu doar în rândul consumatorilor. Cu toate că și...
Kaufland și Lidl anunță noi măsuri de siguranță în magazine
Kaufland și Lidl anunță noi măsuri de siguranță în magazine
Ca urmare a evoluției infectărilor cu noul coronavirus din ultimele zile, retailerii din România iau tot mai multe măsuri pentru a spori atât...