Lidl redeschide magazinul din Roman

Liderul pieței locale de retail își îmbunătățește rețeaua națională de magazine și investește în optimizarea locațiilor care nu mai corespund cu standardele actuale ale retailerului. Astfel, Lidl redeschide magazinul din orașul Roman, județul Neamț, aflat pe strada Mihai Viteazu, nr. 11. Noua locație are o suprafață de vânzare de peste 1.300 metri pătrați și dispune de 125 locuri de parcare. Anunțul remodernizării locației din Roman vine la câteva zile după ce retailerul a inaugurat un nou magazin pe piața locală, în localitatea Săcălaz, județul Timiș, a 324-a unitate a discounterului german pe piața locală. Lidl redeschide magazinul din Roman

„Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere clienților săi o experiență de cumpărături cât mai bună. Astfel, noul magazin Lidl din Roman, situat pe Strada Mihai Viteazu, Nr. 11, înlocuiește o unitate situată la aceeași adresă, care a fost închisă pe data de 27 iunie 2021, deoarece nu mai corespundea standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți”, declară reprezentanții Lidl.


Citește și Progresiv Awards 2022 și-a desemnat câștigătorii. Lidl, pe lista scurtă 


Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Roman dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.

Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 20:00.

Lidl a reușit, în 2021, performanța de a deveni liderul pieței moderne de retail, depășind Kaufland, care își adjudecase această poziție în ultimul deceniu. La zece ani de la intrarea pe piața din România, Lidl a raportat o cifră de afaceri de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019. Prin comparație, Kaufland a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 12,83 de miliarde de lei, bifând un plus de 7,4% prin comparație cu anul precedent.

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019.

 

Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl își extinde rețeaua locală cu un nou magazin
Lidl, liderul pieței locale de retail, inaugurează un nou magazin și ajunge astfel la o rețea națională de 350 de unități. Noua locație...
Lidl își consolidează prezența pe piața din Pitești
Lidl își consolidează prezența pe piața din Pitești
Lidl România inaugurează un magazin în orașul Pitești, județul Argeș, și ajunge astfel la o rețea națională de 327 de unități...
Lidl redeschide un magazin în Slatina după ce a încheiat lucrările de modernizare
Lidl redeschide un magazin în Slatina după ce a încheiat lucrările de modernizare
Liderul pieței locale de retail își îmbunătățește rețeaua națională de magazine și investește în optimizarea locațiilor care nu mai...
Lidl mai pune un magazin pe harta expansiunii
Lidl mai pune un magazin pe harta expansiunii
Discounterul german Lidl inaugurează un nou magazin pe plan local, situat în localitatea Săcălaz, județul Timiș. Acesta este cea de-a 324-a...