Lidl își consolidează prezența pe piața din Pitești
Lidl România inaugurează un magazin în orașul Pitești, județul Argeș, și ajunge astfel la o rețea națională de 327 de unități comerciale. Noul magazin din Pitești se află pe strada Depozitelor, nr. 17, și are o suprafață de vânzare de 1.300 de metri pătrați.
Locația dispune de peste 125 de locuri de parcare, iar orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00, iar duminică între 07:30 și 21:00. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea 30 de noi locuri de muncă.
„Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Pitești dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare”, declară reprezentanții Lidl.
Citește și: Lidl a investit peste 35 mil. lei în proiecte de responsabilitate socială, în ultimul an financiar
În 2021, compania a reușit performanța de a deveni liderul pieței moderne de retail, depășind Kaufland, care își adjudecase această poziție în ultimul deceniu. La zece ani de la intrarea pe piața din România, Lidl a raportat o cifră de afaceri de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019. Prin comparație, Kaufland a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 12,83 de miliarde de lei, bifând un plus de 7,4% prin comparație cu anul precedent.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019.