Lidl continuă expansiunea la nivel local
Liderul pieței locale de retail continuă să se extindă în România și deschide încă două magazine în București și Brănești, creând astfel peste 40 de noi locuri de muncă. În prezent, rețeaua Lidl România depășește 330 de magazine la nivel local.
Noul magazin Lidl din București este situat pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr. 31, iar cel din Brănești, județul Ilfov, se află pe Bulevardul I.C.Brătianu, nr. 180. Fiecare dintre cele două magazine are o suprafață de vânzare de peste 1.300 de metri pătrați și sunt eficiente din punct de vedere energetic, fiind construite într-un mod responsabil față de mediu.
„Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din București și Brănești dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare”, declară reprezentanții Lidl.
Citește și: Ce trenduri dau tonul schimbării în piața de retail și FMCG
Orarul de funcționare al unității din București va fi curpins între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 21:00. În Brănești, magazinul Lidl va funcționa între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 07:30 și 21:00. Ambele magazine dispun de peste 110 locuri de parcare.
Lidl, parte a grupului Schwarz, operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite de marfă în 31 de țări. În România, retailerul a intrat pe piață în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus. În 2021, retailerul și-a consolidat poziția de lider, raportând o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020.