Lidl anunță că acceptă plata cu tichete sociale

Discounterul german Lidl intră și el pe lista retailerilor care acceptă plata cu tichetele sociale. Astfel, începând cu data de 10 august 2022, tichetele din programul „Sprijin pentru România” vor fi acceptate ca metodă de plată în toate magazinele Lidl din țară. Momentan, plata se va putea face doar cu tichetele sociale emise de Sodexo și UP România. Lidl anunță că acceptă plata cu tichete sociale

Cu ajutorul acestor carduri cumpărătorii pot achiziționa doar produse alimentare, produsele din celelalte categorii disponibile în magazinele Lidl România se vor plăti separat, prin orice altă metodă de plată acceptată de retailer. 

Cardurile sociale sunt alimentate de către autorități la fiecare două luni cu câte 250 de lei, în patru tranșe, până la sfârșitul anului. Potrivit reglementărilor, se interzice utilizarea cardului în alte scopuri decât cele pentru care a fost emis, în caz contrar se sancționează conform legii.

Pe lista retailerilor care au anunțat că acceptă plata cu tichetele sociale se regăsesc și Auchan și Kaufland.

Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În România, retailerul a intrat pe piață în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus.

În 2021, Lidl și-a consolidat poziția de lider, retailerul german raportând o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Este al doilea an în care Lidl reușește această performață și ia fața Kaufland, rețeaua de retail care a dominat clasamentul timp de zece ani. Rezultatele raportate de Lidl nu sunt surprinzătoare, canalul de discounter câștigând cei mai mulți cumpărători, potrivit datelor de retail audit. Mai multe detalii despre evoluția marilor lanțuri de retail în 2021 găsiți în analiza Progresiv AICI.
 

Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai...
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl a anunțat că are în plan investiții de peste 200 de milioane euro pe piața din Spania. Bugetul vizează atât extinderea rețelei cu 20 de...
Kaufland intră pe lista retailerilor care acceptă plata cu tichete sociale
Kaufland intră pe lista retailerilor care acceptă plata cu tichete sociale
De la începutul lunii august, plata cu tichetele sociale din programul „Sprijin pentru România” este disponibilă în toate magazinele...
Lidl deschide un nou magazin
Lidl deschide un nou magazin
Lidl, liderul pieței locale de retail, continuă să se extindă în România și deschide un nou magazin, în orașul Oradea, județul Bihor....
Lidl apasă pedala expansiunii în Italia: 150 de noi magazine în 2024
Lidl apasă pedala expansiunii în Italia: 150 de noi magazine în 2024
Discounterul Lidl a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 5,9 mld. euro pentru piața din Italia, în creștere cu 6,9% comparativ cu 2020,...
Lidl continuă expansiunea și deschide un magazin în Mediaș
Lidl continuă expansiunea și deschide un magazin în Mediaș
Lidl, liderul pieței locale de retail, continuă procesul de extindere și inaugurează un magazin în orașul Mediaș din județul Sibiu. Lidl...