Kaufland își extinde portofoliul de produse marcă privată

Kaufland România continuă să investească în extinderea sortimentației de produse sănătoase și două mărci proprii, K-Bio și K-take it veggie, care includ peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane. Kaufland își extinde portofoliul de produse marcă privată

„Din ce în ce mai mulți oameni se preocupă în mod constant de alimentația lor, din rațiuni diverse și sub diverse forme. Kaufland oferă acum și o mare varietate de produse ecologice, vegetariene și vegane. Prin noile noastre mărci proprii încurajăm clienții să adopte un stil de viață fresh și un regim alimentar echilibrat, produsele fiind corespunzătoare pentru orice tip de dietă”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Sortimentul marcă proprie K-Bio cuprinde 43 de produse ecologice variate - de la brânză din lapte acru, până la produse de panificație cu ovăz și alac – gama aflându-se în curs de extindere. Produsele K-Bio poartă sigla oficială de certificare bio și corespund directivelor stricte ale eco-regulamentului Comisiei Europene.

Lansată în Germania în luna octombrie a anului trecut, gama de produse K-take it veggie a fost concepută de Kaufland special pentru alimentația sănătoasă și variată a vegetarienilor, veganilor sau a persoanelor care țin post și oferă în prezent 34 de produse, precum creme fine tartinabile, băuturi din soia, orez sau migdale, lactate din soia, mezeluri fără carne, brânză tofu, falafel, mâncăruri semi-preparate etc. Sortimentul este în permanentă extindere. 


Kaufland operează în România o rețea de 112 hypermarketuri. Retailerul a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 9,2 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, rezultat ce plasează compania pe prima poziția în topul retailerilor moderni care operează pe piața locală, în funcție de cifra de afaceri.

Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Studiu: Interesul pentru alimentația pe bază de plante a crescut semnificativ în ultimul an
Studiu: Interesul pentru alimentația pe bază de plante a crescut semnificativ în ultimul an
Danone România a publicat cele mai recente date ale studiului său privind tendințele alimentare ale românilor, cu un accent special pe produsele...
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
O categorie cu penetrare mare, lactatele ocupă una dintre cele mai importante poziții pentru Carrefour România, în materie de cerere și...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
Oana Lungu, Kaufland:
Oana Lungu, Kaufland: "Marca proprie este un instrument de loializare"
Marca privată a bifat și anul trecut o evoluție spectaculoasă a vânzărilor pe fondul câștigării încrederii consumatorilor români și a...