Kaufland introduce un serviciu care oferă clienților posibilitatea de a-și scana singuri produsele

Kaufland România introduce în magazine K-Scan, un nou serviciu care oferă posibilitatea clienților să se bucure de cumpărături mai sigure și mai rapide. Clienții pot astfel să își scaneze singuri produsele, iar la casa de marcat doar să finalizeze cumpărăturile. Procedeul poate fi efectuat fie cu propriul telefon mobil, prin aplicația Kaufland, fie cu ajutorul scannerului de mână, nou introdus în magazine. Kaufland introduce un serviciu care oferă clienților posibilitatea de a-și scana singuri produsele

Noul sistem este implementat momentan în 6 magazine, Kaufland București - Sisești, București -Tei, Kaufland Buftea, Kaufland Cluj – Mănăștur, Kaufland Timișoara – Elisabetin și București Pantelimon, urmând ca, în perioada următoare, proiectul să se extindă în alte locații din întreaga țară, unde va putea fi utilizat prin intermediul aplicației mobile Kaufland, precum și în alte magazine, în care clienții vor putea utiliza scannerele fizice.

Scannerele de mână sunt disponibile deocamdată în magazinele din București Pantelimon și din București Sisești, iar în magazinele Kaufland Cluj - Mănăștur, București – Tei, Buftea și Kaufland Timișoara - Elisabetin, serviciul K-Scan este accesibil prin aplicația Kaufland. 

Cum se folosește scannerul de mână:
• Clientul scanează Kaufland Card digital sau fizic pentru a putea debloca un scanner de mână de la stația K-Scan de la intrarea în magazin;
• Clientul ia scannerul mobil din suport și se pot începe cumpărăturile;
• În magazin, clientul scanează codul de bare al fiecărui produs care urmează să fie pus în coș;
• La final, la casele express, clientul scanează codul QR de lângă casă. Pe ecranul dispozitivului va apărea un nou cod QR;
• Se scanează noul cod QR la casa de marcat și aceasta va prelua în mod automat bonul de cumpărături, recunoscând automat produsele din coș;
• Se plătește ca de obicei și se lasă scannerul în locul special marcat la casă.

Cum se folosește K-Scan digital pe telefonul mobil:
• Clientul accesează aplicația mobilă Kaufland Card, secțiunea K-Scan;
• Clientul scanează codul de bare al fiecărui produs care urmează să fie pus în coș cu ajutorul aplicației;
• La final, la casele express, se scanează codul QR de lângă casă. Pe ecranul telefonului va apărea un nou cod QR;
• Se scanează noul cod QR la casa de marcat și aceasta va prelua în mod automat bonul de cumpărături, recunoscând automat produsele din coș;
• Se plătește ca de obicei.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. 

Profit în scădere pentru Selgros la finalul anului 2023
Profit în scădere pentru Selgros la finalul anului 2023
Cu o rețea de 23 de magazine la nivel național, Selgros a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 4,49 miliarde lei, în creștere cu 5%...
Kaufland oferă reduceri egale cu valoare garanției recuperate la returnarea recipientelor SGR
Kaufland oferă reduceri egale cu valoare garanției recuperate la returnarea recipientelor SGR
Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării, cu recompense pentru clienții fideli, care au...
Kaufland deschide un nou magazin în județul Bistrița-Năsăud
Kaufland deschide un nou magazin în județul Bistrița-Năsăud
Kaufland România continuă expansiunea și inaugurează un nou hipermarket în orașul Năsăud, județul Bistrița-Năsăud, ajungând la 178 de...
Kaufland mai pune două magazine pe hartă, în Zalău și București
Kaufland mai pune două magazine pe hartă, în Zalău și București
Kaufland România deschide două noi magazine, în Zalău și în cartierul Militari Residence din București și ajunge astfel la o rețea de 177...
 Auchan modernizează linia caselor de marcat
Auchan modernizează linia caselor de marcat
Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui...
 Auchan România lansează serviciul Scan&Go
Auchan România lansează serviciul Scan&Go
Auchan Retail România continuă procesul de digitalizare a magazinelor proprii și introduce Scan&Go, un serviciu de self-scan pentru clienți,...