Kaufland inaugurează al treilea magazin din Ilfov
Kaufland continuă expansiunea în România și inaugurează al treilea magazin din Ilfov, în localitatea Domnești. Prin această investiție, compania ajunge la o rețea națională de 159 de hypermarketuri și creează 100 de locuri de muncă noi.
Situat pe Strada Hornbach, nr. 23, în localitatea Domnești, hypermarketul are o suprafață totală de peste 5.600 metri pătrați, dintre care mai mult de 3.200 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare. Noul hypermarket dispune de un total de 233 de locuri de parcare, dintre care 10 pentru persoanele cu dizabilități, 6 pentru părinți și 4 locuri cu acces la stațiile e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice. De asemenea, clienții au la dispoziție parcări pentru biciclete.
Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hypermarketul dispune de 8 case de marcat, dintre care 6 express, de tip self check-out.
Magazinul cuprinde un raion extins de legume și fructe, vitrină cu servire asistată cu o lungime de 24 metri, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
La punctul Grill din exterior, clienții sunt așteptați cu un meniu de mâncăruri gustoase, gata preparate – pui rotisat, meniu steak din ceafă de porc, nuggets, crispy, cabanos, cartofi prăjiți și altele.
Galeria comercială oferă clienților accesul la o varietate de magazine și servicii, printre care o farmacie, cofetărie și pizzerie, precum și o farmacie veterinară.
Magazinul este deschis zilnic, între orele 07:30 - 21:30, de luni până sâmbătă, respectiv 08:00 - 19:30 duminica.
Citește și Ipsos: 8 din 10 români sprijină ideea unui tratat anti-poluare cu plastic
În linie cu angajamentul companiei față de mediu, noua unitate Kaufland din Domnești este prevăzută cu sisteme de reciclare, unde clienții sunt recompensați pe loc pentru fiecare gest sustenabil.
În parcarea magazinului, clienții vor găsi câte un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).
„La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin”, explică reprezentanții Kaufland România.
De asemenea, tot în parcarea magazinului, clienții vor avea curând la dispoziție containere dedicate, unde vor putea colecta textilele care nu le mai sunt de folos, pentru a fi reciclate. Sunt acceptate articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, genți, perdele, draperii, pături, pilote, perne, lenjerii de pat – cu condiția să fie curate și ambalate corespunzător, pentru a nu intra în contact direct cu pereții containerului.
Kaufland și-a propus să deschidă cel puțin zece noi magazine în fiecare an. Obiectivul este ca, până în 2025, retailerul să atingă pragul de 200 de magazine în România, a spus Valer Hancaș, Director de Comunicare și Corporate Affairs al companiei.