Iulius alocă 12 milioane de euro pentru primul proiect de retail de proximitate din județul Iași

Family Market Miroslava este primul proiect de retail de proximitate pe care grupul Iulius îl inaugurează luna aceasta, în județul Iași, în urma unei investiții de aproximativ 12 milioane de euro. Iulius alocă 12 milioane de euro pentru primul proiect de retail de proximitate din județul Iași

“Family Market este un concept de retail de proximitate, lansat de grupul Iulius în 2021, o premieră pentru portofoliul companiei, care integrează investiții de anvergură în ansambluri mixed-use, cu funcțiuni de retail, office, parc și entertainment. Proiectele Family Market s-au dezvoltat ca răspuns la expansiunea unor zone cu densități mari de populație, oferind economie de timp, acces la servicii inexistente în arealul proxim, dar și un spațiu social. Fiind concept axat pe nevoile comunității, mixul de chiriași a fost realizat personalizat, prin consultarea online a locuitorilor”, a spus pentru Progresiv Radu Pârlea, Manager Family Market.

Proiectul are o suprafață închiriabilă de retail de aproximativ 7.000 mp și are ca ancoră supermarketul retailerului francez Auchan, de peste 2.200 mp. Printre brandurile prezente se numără şi retailerul polonez de tip discounter Pepco și Sinsay, alături de producători și antreprenori autohtoni precum Meat Concept Store, Kosarom, Vascar, băcăniile La Sibieni și La Bottega, pizzeria şi patiseria La Ciambella, cofetăria Blanca, Teo`s Cafe, florăria Saria, Mado, Agroland (petshop și produse pentru grădină), cabinetul de analize medicale Praxis, magazinul cu piese auto Autopit, papetăria Papiro, Lisnic Hair Studio, curăţătoria ecologică Omniclean, plafarul Cătina, Inmedio, CEC Bank, magazinul Cobyul, dar și spaţiul cu jocuri pentru copii Let`s Play.

Alături de proiectul de la Miroslava, grupul Iulius va finaliza, în ultimul trimestru al anului, și proiectul de la Bucium, tot în județul Iași. Valoarea cumulată a celor două proiecte este de peste 23 de milioane de euro, fiind finanțate prin CEC Bank.

Înființat în anul 1991, Iulius are un portofoliu operațional care cuprinde peste 300.000 mp de spații de retail și peste 150.000 mp de spații office. Din anul 2000, compania a creat rețeaua națională Iulius Mall, cu patru shopping mall-uri regionale (în Iași, Timișoara, Cluj-Napoca, Suceava), precum și ansamblurile mixte Palas Iași și Iulius Town Timișoara.

 Auchan deschide un nou supermarket în Iași
Auchan deschide un nou supermarket în Iași
Auchan continuă investițiile pe segmentul de proximitate și deschide în incinta complexului Family Market Bucium din Iași al doilea supermarket...
Vascar deschide primul concept store, în Family Market Miroslava
Vascar deschide primul concept store, în Family Market Miroslava
Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve, anunță lansarea celui mai modern magazin propriu, în cadrul...
Auchan deschide un nou concept de supermarket de mari dimensiuni (FOTO)
Auchan deschide un nou concept de supermarket de mari dimensiuni (FOTO)
Retailerul francez Auchan continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaselea supermarket din rețea și a doua...
 Auchan, ancora celor două centre Family Market din Iași
Auchan, ancora celor două centre Family Market din Iași
Compania Iulius şi retailerul Auchan îşi consolidează parteneriatul pe care îl au în Iaşi, prin două noi supermarketuri care vor fi...
Primele două locații Family Market, investiție de 17 milioane de euro
Primele două locații Family Market, investiție de 17 milioane de euro
Grupul Iulius continuă investițiile în dezvoltarea conceptului de retail Family Market, destinat comunităților în expansiune, în județul...
Un nou concept de retail la Iași: Family Market
Un nou concept de retail la Iași: Family Market
Compania Iulius, proprietarul Iulius Mall, extinde businessul și în zona retailului alimentar și anunță un nou concept de magazin. Potrivit...