Hypermarketurile Cora au revenit pe pierdere
Rețeaua de hypermarketuri Cora, operată la nivel local de compania România Hypermarche SA, a raportat pentru anul financiar 2018 o cifră de afaceri de 1,75 de miliarde de lei, în ușoară scădere față de anul precedent, când veniturile s-au ridicat la 1,77 de miliarde de lei.
În ceea ce privește profitabilitatea, retailerul a revenit pe minus în 2018, raportând pierderi de circa 39 de milioane de lei. De altfel, dacă ne uităm la evoluția indicatorului în ultimii 5 ani, 2017 a fost singurul an cu rezultat pozitiv, pierderile cumulate în perioada 2012-2016 ridicându-se la peste 85 de milioane de lei, cele mai mari pierderi fiind raportate în 2015 (circa 40 de milioane de lei).
Parte a grupului Louis Delhaize, Cora România este prezentă pe piața românească din 2003. Retailerul operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, Cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România.