Hypermarketurile Auchan au avut vânzări de 4 miliarde lei în 2014

Cifra de afaceri cumulată a firmelor prin care grupul francez Auchan operează rețeaua sa de hypermarketuri de pe piața românească (Auchan România și real,- Hypermarket România) a fost de 4,073 miliarde de lei (916 milioane de euro). Ținta Auchan pentru vânzările pe anul 2014 era de un miliard de euro. Hypermarketurile Auchan au avut vânzări de 4 miliarde lei în 2014

Grupul francez operează pe firma Auchan România 32 de hypermarketuri (31 la finalul anului 2014), iar pe firma real,- Hypermarket România a rămas doar magazinul Auchan din centrul comercial AFI Palace Cotroceni dinCapitală. Totodată, pe firma real,- Hypermarket România au fost contabilizate și vânzările celor 13 hypermarketuri Real, înainte de a fi rebranduite Auchan în primele patru luni ale anului trecut.

În 2013, anul preluării de către grupul Auchan a celor 20 de hypermarketuri Real de la grupul Metro, cele două companii au avut afaceri cumulate de 4,574 miliarde de lei (1,035 miliarde de euro).

Auchan România a avut, anul trecut, pierderi de 61,7 milioane de lei, în scădere de la 90,5 milioane de lei în 2013, iar real,- Hypermarket România a trecut pe profit cu un rezultat net de 4,4 mlioane de lei, față de pierderi de 303,8 milioane de lei în 2013.

Numărul total al angajaților celor două companii, puțin peste 10.000, a rămas în schimb același în 2014 față de 2013.

Grupul francez Auchan și cel german Metro au ajuns, la finalul anului 2012, la un acord de vânzare a diviziei de hypermarketuri a Metro (Real) din România, Polonia, Ucraina şi Rusia. În România, unde Auchan a achiziționat doar 20 din cele 24 de hypermarketuri, tranzacția a fost finalizată în septembrie 2013, după acordul condiţionat dat de Consiliul Concurenţei. Auchan a plătit, în total, 216 milioane de euro pentru cele 20 de hypermarketuri Real (183 milioane euro) şi cele şapte galerii comerciale preluate de la Metro.

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din...
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Retailerul francez Auchan va lansa în luna aprilie primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub brandul Auchan GO, au anunțat,...
 Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Sub eticheta “Cultivăm ce e mai bun!”, Auchan România a dezvoltat din 2019 până în prezent peste 80 de filiere de produse românești, în...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...