Glovo lansează Glovo Express și deschide primul Micro Fulfillment Center din România
Glovo, una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume, lansează Glovo Express și deschide astfel primul Micro Fulfillment Center (MFC) din România, la București.
MFC este un spațiu comercial special gândit pentru a oferi produse de larg consum și nu numai exclusiv prin servicii de livrare rapidă, zilnic, tot timpul anului, și face parte din planul companiei de extindere a diviziei de Q-Commerce. Până la finalul acestui an, Glovo vrea să deschidă Micro Fulfillment Centers în alte cinci orașe din România, în afara celui din București care acoperă zona Gării de Nord - Basarab - Piața Victoriei. Următoarele orașe vizate sunt Brașov, Timișoara, Iași, Cluj-Napoca și Constanța.
Cu ajutorul Glovo Express, utilizatorii vor avea posibilitatea de a comanda direct din aplicație până la 2.500 de produse precum legume, fructe, produse congelate, produse de băcănie, de brutărie, băuturi alcoolice și non-alcoolice, dulciuri, lactate, dar și produse dedicate îngrijirii bebelușilor și pentru animalele de companie.
„Lansarea Glovo Express și trecerea în această nouă etapă de livrare la cerere pe piața din România reprezintă un moment cheie pentru noi și credem că impactul acestui nou serviciu este unul pozitiv, de un real interes pentru clienții noștri. Ne bucurăm că putem extinde oferta de servicii Glovo, astfel încât tot mai multe produse din diverse categorii să poată ajunge într-un timp scurt la cât mai mulți clienți. Astfel, utilizatorii aplicației Glovo au șansa de a petrece într-o manieră mai plăcută timpul petrecut în mod normal la cumpărături”, spune Victor Răcariu, General Manager Regional Glovo pentru Europa de Sud-Est.
Citește și
Programul de funcționare al Glovo Express va fi de luni până duminică, în intervalul orar 09:00 - 02:00, iar până la finalul acestui an, compania plănuiește să deschidă 15 unități care vor asigura livrarea rapidă pentru mai multe categorii de produse, în peste șase orașe din țară, printre care București, Brașov, Timișoara, Iași, Cluj-Napoca și Constanța.
Divizia Q-Commerce, răspuns la schimbarea comportamentului consumatorilor
La începutul acestui an, Glovo a semnat un acord strategic cu Stoneweg, firmă imobiliară elvețiană, pentru a investi 100 de milioane de euro în construcția și renovarea bunurilor imobiliare din orașele principale ale piețelor cheie Glovo. Acest lucru va ajuta la accelerarea extinderii infrastructurii brandului și a spațiilor de stocare și livrare, pe măsură ce mai mulți parteneri de retail se vor alătura diviziei Q-Commerce.
„Angajamentul Glovo de a-și consolida divizia Q-Commerce vine ca un răspuns direct la schimbarea comportamentului consumatorilor și a cererii de livrare rapidă sau chiar imediat, în aceeași oră. Glovo consideră că magazinele de tip MFC reprezintă viitorul comerțului și că vom asista la o schimbare permanentă a obiceiurilor consumatorilor către livrarea în aceeași zi sau imediată”, a declarat Ramona Tulbure, Head of Q-Commerce România.
În momentul de față, platforma Glovo este funcțională în 16 țări, iar planurile companiei sunt să deschidă peste 100 de centre Glovo Express până la finalul acestui an în mai mult de 50 de orașe. Totodată, între țările în care compania va deschide și Micro Fulfillment Centers se numără Spania, Italia, România, Portugalia, Ucraina, Polonia, Georgia, Kenya, Maroc, Serbia, Croația, Coasta de Fildeș, Slovenia, Kazahstan, Moldova și Bulgaria.
Fondată în Barcelona în 2015, Glovo este una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume și, în prezent, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană.