Gabriela Stănică preia coordonarea activității de e-commerce a Carrefour România

Gabriela Stănică a fost numită în poziția de Chief Information, Data Officer și Director E-commerce a Carrefour România, după promovarea lui Cătălin Samara ca Director Internațional al Bringo. În noul rol, Gabriela va coordona întreaga activitate de e-commerce a Carrefour România, cuprinzând parteneriatul cu Bringo, cât și componenta de shop online pe site-ul carrefour.ro și din aplicația Carrefour. Gabriela Stănică preia coordonarea activității de e-commerce a Carrefour România

E-commerce reprezintă un pilon important al strategiei omnichannel a Carrefour România. De altfel, numărul comenzilor online prin Bringo a crescut cu 50% în 2021, iar la ultima campanie de Black Friday, Carrefour a înregistrat o creștere de peste două ori a vânzărilor în e-commerce comparativ cu anul anterior. În plus, atât individual cât și alături de Bringo, Carrefour România a continuat să își dezvolte portofoliul de servicii în această zonă. De exemplu, anul trecut, cei doi parteneri au lansat serviciul de livrare rapidă, în 30 de minute, în câteva orașe din țară și au inclus noi facilități precum posibilitatea de a ridica prin Click&Collect comenzile online din parcarea magazinului, pentru a veni în întâmpinarea clienților pe fondul restricțiilor.

Gabriela Stănică, care din rolul său anterior de Chief Information and Data Officer, era responsabilă de continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, cât și de coordonarea inițiativelor în ceea ce privește inovația, va avea o viziune și mai integrată acum pe componenta digitală, odată cu preluarea responsabilităților pe zona de e-commerce.

„Obiectivul meu este să duc mai departe viziunea omnichannel a Carrefour România, dezvoltând zona de portofoliu și servicii online în mod continuu și susținut, anticipând trendurile și răspunzând unui comportament tot mai complex al consumatorului. Comerțul online are un potențial imens în România și mă bucur să nu fiu doar martor la scrierea istoriei sale, ci chiar participant activ”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer și Director E-commerce Carrefour România. 

Alături de companie din 2020, Gabriela are peste 15 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe IT din diferite companii. În Carrefour România, Gabriela a accelerat, alături de echipa sa, automatizarea proceselor din magazine și back-office, fluidizând operațiunile din magazinele din țară, lanțul de aprovizionare și logistică. Totodată, sub coordonarea Gabrielei, Carrefour România și-a modernizat în 2021 infrastructura IT și a investit în migrarea către Cloud, propunându-și ca până în 2026 să fie 100% în Cloud.

De altfel, Grupul Carrefour și-a stabilit în noiembrie 2021 câteva obiective ambițioase privind zona de e-commerce. De exemplu, și-a propus să își tripleze valoarea brută a mărfurilor (GMV) în comerțul electronic până în 2026, până la 10 miliarde de euro. În același timp, compania estimează că mediul digital va contribui cu 600 de milioane de euro în plus la venitul său operațional din activități recurente în 2026, raportat la 2021. În acest sens, Carrefour își va crește cu aproximativ 50% investițiile în digital între 2022-2026, cu un obiectiv anual de investiții de aproximativ 1,7 miliarde de euro.

În Carrefour România lucrează în prezent peste 18.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu.

Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
Cum vrea să facă Carrefour trecerea de la retailer tradițional cu capabilități e-commerce la retailer digital
Cum vrea să facă Carrefour trecerea de la retailer tradițional cu capabilități e-commerce la retailer digital
Grupul Carrefour a prezentat strategia sa digitală și obiectivele aferente pentru 2026, strategia de transformare digitală fiind construită pe...