Franciza Crama Murfatlar va avea 100 de locații până în 2020

Crama Murfatlar, marca comercială sub care funcționează rețeaua de magazin, de tip franciză, urmează să fie extinsă la 100 de locații, până în 2020. Franciza Crama Murfatlar va avea 100 de locații până în 2020

Momentan, franciza Crama Murfatlar poate fi gasită în 50 de unități din toată țara. Planul managementului vizează, pe lângă deschiderea de noi locații, și rebranduirea magazinelor existente.

„Scopul acestei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză Crama Murfatlar permite oricărui partener să investeasca timp și pasiune pentru a începe o afacere nouă profitabilă”, au declarat reprezentanții francizei. Astfel, cei care doresc să devină francizați vor beneficia de sprijin privind alegerea și validarea locației. De asemenea, aceștia vor beneficia de consultanță pentru amenajarea spațiului, training vânzări pentru francizat și angajați, planul de afacere.

În ceea ce privește sortimentația necesară într-un astfel de magazin, francizații sunt obligați să asigure o gamă de vinuri formată din minim 75% vinuri românești, vinuri în sistemul Bib, vinuri la sticlă și produse spirtoase pe bază de vinuri. Francizatul are asigurată aprovizionarea la ușa magazinului, campanii de marketing și promovare a cramelor și a produselor pe toată perioada contractului.

Investiția totală într-un magazin Crama Murfatlar în franciză începe de la 10.000 de euro, prețul fiind variabil, în funcție de suprafața locației. Suma include și taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro+ TVA. Pentru următoarele locații sunt vizate orașele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafață cuprinsă între 20 mp și 50 mp.

Magazin LaDoiPasi, franciza dezvoltata de METRO
Consolidare la vârful retailului de proximitate. Studiu de caz: extinderea francizei LaDoiPași
Franciza LaDoiPași lansată de METRO în urmă cu 12 ani a marcat recent o premieră prin inaugurarea simultană, în mai multe orașe din țară...
Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Cotnari pregătește investiții de 20 mil. lei pentru acest an
Cotnari pregătește investiții de 20 mil. lei pentru acest an
Cotnari, una dintre cele mai emblematice crame din România, cu o istorie îndelungată în producția de vinuri din soiuri pure, românești,...
Franchwise: Antreprenorii români se tem să-și extindă afacerile în alte țări
Franchwise: Antreprenorii români se tem să-și extindă afacerile în alte țări
Brandurile românești ar avea un succes răsunător în alte țări, dar încă cei mai mulți antreprenori au rețineri în a-și extinde afacerile...
Cât costă și de ce să deschizi o franciză Meat Concept Store
Cât costă și de ce să deschizi o franciză Meat Concept Store
Lansat în urmă cu nouă ani de către antreprenorul ieșean Răzvan Harabagiu, conceptul Meat Concept Store se pregătește de francizare după...
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
După doi ani în care retailul a condus creșterea în categoria de vin, marea provocare pentru producători este să mențină trendul ascendent...