Formatul de discount, contributie majoră în afacerile Schwarz Group în 2021

Grupul german Schwarz, care controlează Kaufland și Lidl, a afișat vânzări totale de 133,6 miliarde de euro în 2021, în creștere față de valoarea de 125,3 miliarde de euro în 2020, scrie esmmagazine.com. Formatul de discount, contributie majoră în afacerile Schwarz Group în 2021

Compania deține o rețea de 13.300 de locații și mai mult de o jumătate de milion de angajați. Lidl a raportat vânzări în creștere cu 4,7% până la 100,8 miliarde de euro în 2021, în timp ce Kaufland a afișat un avans de 7,4% al vânzărilor, până la 27,3 miliarde de euro.

Vânzările online ale grupului au totalizat anul trecut 1,7 miliarde de euro, în timp ce divizia de mediu PreZero a raportat o creștere a afacerilor de până la 2,1 miliarde de euro.

În ceea ce privește investițiile, grupul german a alocat anul trecut un buget de 8 miliarde de euro pentru dezvoltarea operațiunilor sale, în special în zona expansiunii rețelei de magazine, modernizării locațiilor existente și digitalizare.

În România, Lidl, care deține pe plan local o rețea de 327 de magazine, a reușit performanța de a deveni liderul pieței moderne de retail, depășind Kaufland, care își adjudecase această poziție în ultimul deceniu. La zece ani de la intrarea pe piața din România, Lidl a raportat o cifră de afaceri de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019. Prin comparație, Kaufland a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 12,83 de miliarde de lei, bifând un plus de 7,4% prin comparație cu anul precedent.

Citiți și Retailul alimentar din România ar putea depăși 142 miliarde de lei în 2021

Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România. Retailerul german a alocat pentru anul trecut un buget record pentru investiții, suma totală fiind de 375 de milioane de euro.

Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl a anunțat că are în plan investiții de peste 200 de milioane euro pe piața din Spania. Bugetul vizează atât extinderea rețelei cu 20 de...
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, vânzări de 154 miliarde de euro în anul financiar 2022
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, vânzări de 154 miliarde de euro în anul financiar 2022
Grupul Schwarz, care operează lanțurile de retail Lidl și Kaufland, a raportat vânzări de 154,1 miliarde de euro în anul financiar 2022, ceea...
Lidl redeschide un magazin în Slatina după ce a încheiat lucrările de modernizare
Lidl redeschide un magazin în Slatina după ce a încheiat lucrările de modernizare
Liderul pieței locale de retail își îmbunătățește rețeaua națională de magazine și investește în optimizarea locațiilor care nu mai...
2020, un an bun pentru vânzările grupului Schwarz
2020, un an bun pentru vânzările grupului Schwarz
Schwarz Group, proprietarul retailerilor Kaufland și Lidl, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 125,3 miliarde de euro, în creștere cu...