Farmec deschide un magazin de brand în Franţa

Farmec, alături de partenerul Carlgin Sasu, deschide primul magazin de brand din Franța, la Menton, una dintre cele mai cunoscute stațiuni de pe Coasta de Azur, situată la 40 de km est de Nisa. Farmec deschide un magazin de brand în Franţa

Magazinul de brand din Menton este primul centru Farmec inaugurat în afara țării anul acesta, după ce, în 2014, Farmec a deschis două magazine de brand în Grecia, la Salonic şi Katerini, iar din 2013 compania are un magazin de brand și în Budapesta. Primul magazin Farmec din afara țării a fost inaugurat în 2003 în Sharjah, Emiratele Unite Arabe.

Vizitatorii noului magazin pot găsi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica de la Cluj Napoca, precum și mărcile consacrate. Astfel, de la noul magazin Farmec din Menton pot fi comercializate produsele din recent lansata gamă Gerovital Happiness, adresată publicului tânăr, noile deodorante cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution, precum și produsele din gama de dermatocosmetice, Gerovital H3 Derma+. Alături de acestea, vizitatorii se mai pot bucura și de gamele Gerovital H3 Classic și Aslavital, precum și de alte produse pentru îngrijire personală din portofoliul Farmec.

În România, Farmec deține şase magazine proprii în Cluj Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu Mureș. Magazinul dedicat consumatorilor clujeni face parte dintr-un proiect mai amplu, respectiv Centrul de Frumusețe Farmec, unde consumatorii pot găsi nu doar produsele companiei, ci şi o gamă extinsă de tratamente de ultimă generaţie.

Deschiderea acestor magazine este parte a strategiei pe termen lung prin care Farmec urmărește extinderea prezenței pe piețele internaționale atât prin distribuitori, cât și prin unități proprii. În prezent produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.
 

Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec încheie anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro), un nou record pentru producătorul...
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de produse profesionale pentru ten si corp Gerovital H3 Equilibrium. Cele 46...
Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a deschis două noi magazine de brand, în zonele centrale din Sighișoara și...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Propaganda a dezvoltat noua campanie de imagine pentru gama Farmec, care a fost relansată anul acesta cu un nou logo, un design modern și o gamă...